HELP! Helder rood bloed midden in cyclus!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Debski, Jun 6, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Debski

Debski Fanatiek lid

Nov 23, 2006
    1,502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
    Dames heeft iemand hier ervaring mee, weet niet wat ik moet doen!
    Zit nu midden in mijn cyclus, heb afgelopen week denkelijk mijn ei gehad en had vanochtend ineens helder rood bloedverlies... het stroomde gewoon eruit, ook wat propjes. Nu is het nog een beetje alleen als ik plas eigenlijk.

Wat is hier aan de hand? Is dit nog van ontpillen? vorige maand een mooie cyclus gehad van 26 dagen.

2. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Poeh, ja het kan vanalles betekennen.. Als je denkt dat je een paar dagen geleden je ei hebt gehad, zou het van een eventuele innesteling kunnen zijn. Maar je weet het niet zeker, dus het zou ook van je eisprong kunnen zijn. Of anders misschien een hele vroege ongi?

Er is niet veel zinnigs op te antwoorden, het kan vanalles betekennen. Vrees dat je moet afwachten. Succes!

3. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

Aug 25, 2009
    1,660
    1
    0
    Oudenbosch
    Herkenbaar, maar tot op heden geen idee wat het is geweest (ben namelijk daarna meteen de mmm in belandt door geen eisprong) maar ik was dus ook ineens midden in mn cyclus dat ik flink rood bloedverlies, stolsels had en misselijk, buikpijn echt blegh was. Ik zou zoiezo noteren, gebeurt het next maand weer dan naar de huisarts. De gyn heeft niets raars of awijkends in mn bloed of via de echo gevonden dus het hoeft niets ergs te zijn maar vervelend is het wel. sterkte -x-

4. Debski

Debski Fanatiek lid

Nov 23, 2006
    1,502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
    Ga vanmiddag even naar de huisarts, maar de assistente zei al dat het vrij normaal was, vooral omdat ik net met de pil gestopt ben.
    Mijn lichaam moet zich weer aan haar eigen hormonen gaan aanpassen.
    Het kan ook zijn dat mijn baarmoeder even "opruiming" moet houden.
    Ben es benieuwd wat de huisarts zometeen zegt ... en vraag me ook af hoe mijn cyclus nu verder verloopt.
    Pfff het gaat toch nooit zoals je het zelf wilt he .. dan plan je iets en je ziet maar de natuur bepaald zelf wanneer je zwanger wordt... was ik maar niet zo ongeduldig!!

5. Debski

Debski Fanatiek lid

Nov 23, 2006
    1,502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
    Kan het ook een innesteling zijn geweest??

Share This Page