Vandaag zou ik ongi moeten worden maar totaal geen gevoel dat ik ht moet worden, ben wel eens misselijk en onwijs moe en gevoelige tepels, jeukt en borsten zijn wat pijnlijk.... En me opa zei vlak voordat hij overleedt (vorige week) van ik zal over je waken en over je kleine en tegen me ouders dag opa en oma, zou hij het misschien gezien hebben ??? Nu twijfel ik dus of ik vandaag al zal testen of dat ik het even nog een paar dagen af wacht! Wat vinden jullie?
Testen testen testen testen!!!!!!! Ik was allang naar de winkel gerend!! Nog gecondoleerd met je opa. Zou een mooi cadeau zijn... Vind het altijd mooi zoiets.
Hey Rammel en duveldraakje, Ja ga het denk maar doen ook, als het niet zo is heb ik er nu wel vrede mee want heb wel me opa afgelopen donderdag weg moeten brengen Maar geloven jullie in zulke dingen?
Ja, ik geloof daar zeker in! Ben wel spiritueel aangelegd, en vind dit soort dingen altijd iets heel erg moois. Iemand die overlijdt waar je veel van houdt is en blijft moeilijk, ik weet er helaas alles van. Ik hoop voor je dat de test positief is en dat je opa gelijk heeft! Haal nou maar snel een testje! Je hebt vandaag toch je NOD? Ik testte 3 dagen voor mijn NOD al positief!
Ik wel iig. En daarbij is het natuurlijk heel erg mooi als je idd zwanger blijkt te zijn. Wordt ook wel vaak gezegd dat mensen die bijna overlijden dingen op de een of andere manier kunnen zien. Zo hoop ik dat mijn schoonzusje over ons waakt, zij is 10/7 overleden. Sterkte en ik hoop echt dat je een mooie positieve test hebt!
Dank jullie wel, ja heb al een test in huis (vanochtend gehaald ) maar ik kan nog niet plassen hihi dus moet daar even opwachten... Ja ik geloof daar namelijk ook in maar ken iemand die ik ken en die gelooft niet in zulke dingen, die verklaarde me helemaal voor gek toen ik van de week de aanwezigheid van me opa heel sterk voelde en zag (via knipperend licht)
NET GETEST Ik heb de kruitvat en zie een bij de testvenster een - en een lichte | wat zou dat betekenen? ben ik zwanger????????
nog gecondoleerd met het verlies van je opa! sterkte ermee! ik ken de testen van de kruidvat niet, dus kan je niet helpen... ik hoop dat het raak is! ik geloof trouwens wel dat je opa het al aan je heeft kunnen zien hoor! mn moeder wist het bij alledrie de zwangerschappen ook al voordat ik getest had... (en zonder dat ze wist dat we bezig waren)
dan zou ik zeggen, gefeliciteerd En bij twijfel morgen ochtend nog een testje dan zou hij duidelijker moeten zijn. Nog gecondoleerd met het verlies van je opa
klinkt positief hoor. en ik geloof daar zeker in. ik heb ook een droom gehad van mijn opa toen ik net zwanger was van Emma. we kregen de naam Merel door. Mijn opa was helemaal gek van vogels. we wisten toen nog niet dat het een meisje zou worden, en ja hoor het werd een meisje. haar derde naam is nu dus ook Merel. pas kreeg ik weer ee droom en kreeg ik weer een naam door. Ik had het gevoel dat mijn overleden oma me een boodschap gaf. alleen nu nog hopen dat ik ook zwanger ben natuurlijk. Ik ben ook heel benieuwd naar de foto. nog gecondoleerd met je opa trouwens. wat zou het mooi zijn als je echt zwanger zou zijn.
ik denk dat we je mogen fe;iciteren als de c en t streep even dik zijn heb ik altijd geleerd dat een streep een streep is!! en ook ik geloof heel erg in dit soort dingen.... vlak voordat mijn oma overleed heb ik haar verteld dat ik eind december zou stoppen met de pil om voor de 2e te gaan... ze zei toen tegen mij (we wisten al dat ze eind december niet zou halen) als je binnen 3 maand zwanger bent kom ik bij je reincarneren... en kijk banner... was maand 2 al zwanger!! nog gecondoleerd trouwens!
Nou ik ben echt zwanger , had vanmiddag na de 2 testen gebeld naar de assistente van me huisarts en moest ff langskomen, die testen gedaan een lichte streep en ze hebben daar een test gedaan en weer die lichte streep en toen zeiden ze van ja je bent zwanger!! Kan het echt nog niet geloven!