hoi hoi vorige week ben ik bij huisarts geweest, omdat mijn zoontje rode en bobbelige plekken op het hoofd heeft, en achter zijn oortjes en wang. nu werd er geconstateerd dat het eczeem is, dat zou goed kunnen want ik heb dat vroeger zelf ook gehad. toch vroeg ik of het geen koemelk allergie kon zijn, hij lachte me een beetje uit en zei toen bij allergie zit het acht niet alleen op je hoofd, dan moet je dat over het hele lichaam terug zien. dus ging na huis met een hormonen zalf. nu een week later, zit het over zijn hele hoofd, beide kanten achter zijn oortjes, en nu ook op zijn beentjes. ook is hij al heeeeeel lang verkouden, en verstopte neus is bijna gewoon geworden. (nu gaat hij ook na de opvang hoor) laatste dagen heeft hij ook een vervelend droog kuchje, en dan het eczeem, en hij is heel onrustig qua slapen, veel wakker, en dan heel druk en onrustig. als ik dat zo achter elkaar som dan zou koemelk allergie toch kunnen? moet dat echt over het hele lichaam terug te vinden moeten zijn? als symptoom staat toch gewoon eczeem? morgen heb ik weer een afspraak bij hem dus wou nog even rond vragen bij mensen. liefs keina
Hoi Keina, Vervelend is dat, dat je uitgelachen wordt door een arts. Wat het is, kan ik zo niet zeggen. Als je zelf het vermoeden hebt dat het koemelkallergie is, dan zou ik er op staan, dat het getest wordt. Je hebt er recht op dat je serieus genomen wordt. Krijgt hij borst of flesvoeding?? Groetjes en succes morgen! Groetjes Adrienne
flesvoeding, gewoon standaard. vandaag weer bij die dokter geweest, en nu een zwaardere hormoon zalf gekregen. ik kijk het nog 1 weekje aan als het niet minder word ga ik wel na een ander of na de dermatoloog. bedankt