Raar hoor!!

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by cristel28, Dec 18, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cristel28

cristel28 Actief lid

Oct 24, 2010
    342
    0
    0
    Gemeente
    Groningen
    Hallootjes!

Ik heb een vraag..

16 December heb ik licht positief getest met een zwangerschapstest.. Ik wist 100% zeker dat ik mijn eisprong de 16/17e zou hebben..
    Hierop dus direct een ovulatietest gedaan.. Deze was positief (teststreep was net zo donker als de controlestreep). De volgende dag nogmaals een ovulatietest gedaan, ook positief (teststreep donkerder dan controlestreep). Ik dacht, ja, zie je! Mijn ei komt eraan!! Ook nog een zwangerschapstest gedaan, omdat ik de positieve test die dag eerder zo raar vond, en een hele vage streep... Hmm..
    Toen sloeg de twijfel toe.. Gisteravond en vandaag ook ovulatietesten gedaan, allemaal positief (net zo donker als de controlestreep)..
    Een zwangerschapstest vandaag was enorm vaag, die heb ik dus als negatief beschouwd..
    Wel heb ik al enige dagen last van brandend maagzuur, vermoeide rug en bovenbenen, en een rare pijn in mijn onderbuik, alsof het gekneusd? is, en dan vooral pijnlijk onder het lopen...

Jeetje.. Ik hoop dat je er wat uit wijs kan worden, van dit hele verhaal.. Ik weet niet meer zo goed wat ik van mijn lichaam moet denken..

O ja.. Ik ben 4-12 ongesteld geworden, na 6 dagen overtijd te zijn geweest.. Wel minder lang ongesteld geweest dan normaal, wel even hevig..

Liefs Cristel28

2. Ineke

Ineke Verloskundige

Dec 15, 2010
    2,663
    0
    0
    Hallo Cristel28.

Ik zou even afwachten wat je aankomende menstruatie gaat doen. Na een menstr op 4-12 die even heftig was dan normaal, verwacht ik dat je zo rond de 16-17 je eisprong hebt gehad.

Groetjes Ineke.

Share This Page