Vraag

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Sunshine1975, 19 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunshine1975

Sunshine1975 Actief lid

1 feb 2009
    264
    0
    0
    Hallo dames,

Even een vraagje,onze dochter gaat straks als ik moet werken naar de opa en oma;s. Nu is mijn gedachte dat hun het zoveel mogelijk moeten doen zoals ik met Demi thuis doe. wakker worden, voeden,schone luier, samen spelen, als ze het zat is even alleen in de box en bij moeheid naar bed.
    Maar stel dat ze het anders doen, dan ben ik bang dat ze het straks niet meer weet hoe of wat er gaat gebeuren.
    Ze is dan wel alweer wat ouder, want ze gaat vanaf de tweede week van januari, maar toch maak ik me een beetje zorgen, en dat wil ik niet.
    Misschien ben ik wel over bezorgd

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

het is niet gek dat je daar zorgen over maakt. Jij hebt een ritme en je kent je kindje het best. Maak een schriftje waarin je schrijft hoe je de dag met haar doorbrengt. Natuurlijk zullen zij het wel eens anders doen, maar als het in hoofdlijnen hetzelfde is, is dat prima. Een kind is flexibeler dan je denkt gelukkig! Misschien kun je haar alvast eens een halve dag brengen, dan wen jij aan het idee en kan iedereen een beetje oefenen. Ga dan even naar de kapper of een boodschapje doen ofzo.

Mirjam

Deel Deze Pagina