cyclus vraagje

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door nanette77, 14 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Ik heb een vraagje over mijn cyclus.

11-11 heb ik een hysteroscopie gehad daarna heb ik bloedverlies gehad. Maar 2dagen en geen ongi. terwijl ik wel rond die tijd ongesteld had moeten worden.
    Ik dacht dat de baarmoeder gewoon sneller schoon was omdat er behoorlijk gewroet was downunder;)

Ik had al wat last van mijn bekken/been.. maar het werden helse pijnen.
    Nou bleek (na 8 weken tobben!) de diagnose verkeerd te zijn en had ik een forse hernia.
    In al die weken kreeg ik steeds meer en sterkere pijnstilling.
    We begonnen met diclofinac en gingen via allerlei troep uiteindelijk naar oxycotin toe (een morfinepreperaat)
    Een paar dagen na de mri en diagnose ben ik geopereerd.

Nou had ik vorige week ongesteld moeten worden (zo rond de 9e 10e) en lijkt er nog niks te komen..

Kan het zijn dat door al die troep en ellende mijn cyclus helemaal het padje kwijt is?
    Kan ik de bloeding in november rekenen als ongesteldheid?

Ik denk NIET dat ik zwanger ben.
    De 2e helft van de cyclus in november hebben onthouding gedaan ivm de hysteroscopie en daarna zette de hernia zo vreselijk pijnlijk door, dat had ik mijn benen in de juiste stand kunnen zettend e lust me compleet ontbrak;)

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi nanette77,

het lijkt mij ook sterk dat je zwanger bent. je lichaam kan door alle preparaten van medicijnen inderdaad flink ontregeld zijn en ik zou het even aankijken en de natuur even zijn ding laten doen. Het bloedverlies zou een korte menses geweest kunnen zijn, maar ik denk eerder dat dit kwam door de ingreep. Kortom, ik weet het ook niet zeker en ik zou even afwachten tot begin januari. Je kunt daarna ook altijd even de HA bellen voor advies.

Groetjes Brigitte

3. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    bedankt voor je reactie! Ik zal inderdaad even afwachten.

en vrouwtje theelepel als avatar! die was ik gewoon vergeten! nostalgie;)

4. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    hier toch maar melden:
    Maar joepie hij is er!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ben stiekum wel opgelucht;) dacht heb ik weer.. nu ook mijn hele cyclus naar de knoppen;)

Deel Deze Pagina