Hoi hoi, Ik heb een vraagje: 4 weken geleden ben ik bevallen van ons mooie dochtertje. Ik was tijdens de bevalling ingescheurd. Wat ik had begrepen was dat ik ook bij mn schaamlip ben gescheurd. Nu heb ik nog steeds een erg trekkerig, irritant en lastig gevoel. Ik kan daardoor absoluuut niet stilstaan of lopen. Pas bij het liggen verdwijnt het gevoel een beetje. Maar nu is het zelfs sinds een paar dagen nog erger geworden. Eerst had ik het vooral in mn vagina en bij mn buitenste schaamlippen zeg maar, nu is het helemaal doorgetrokken naar mn binnenste schaamlippen en mn clitoris, dus het hele gebied. Als ik mn vagina span ofzo, dan voel ik het heel erg en doet het pijn zelfs. Ik was vorige week nog naar mn verloskundige geweest omdat ze dacht dat het waarschij lijk mn hechtingen zijn die er niet uit waren ( wat ook het geval was, niet alle draadjes waren eruit). Maar ze kon alleen 1 draadje wghalen en de rest was inwendig en kon ze niet bij. Dus als tip gaf ze me om in water met biotex te zitten. Heb het al gedaan, maar nog niet echt resultaat. Nou, een heel lang verhaal.. Maar hier mn vraag dan eindelijk: wat zou dit kunnen zijn? Moet ik naar de gyn hiervoor? Groetjes
Hallo Kaatjuh. Vervelend dat je nog zo veel last heb van de vagina. Ik kan zo niet zeggen wat het is, zonder het te zien. Ik zou je verloskundige bellen en vragen of ze er nogmaals naar wilt kijken. Groetjes Ineke.