Hallo, Wanneer zijn jullie daarmee begonnen? Hier eet ze pap in de ochtend en 1 boterham in de middag (al zou ze er zeker nog wel 1 lusten)..
Onze dochter krijgt borstvoeding, en rond een maand of 8 kwam ze na de eerste voeding alweer een uur later voor een 2e voeding. Dat was het punt dat ik ben begonnen met een boterham, het was duidelijk dat ze hongerig was 's ochtends.
Hier zijn we ook rond de 8,5 maand over gegaan naar een boterham 's morgens. Nu krijgt hij als ik moet werken pap 's morgens (zijn 3 dagen) en de rest een boterham. Denk dat je het best je eigen gevoel een beetje moet volgen. Of het gewoon eens proberen hoe hij 's morgens een boterham eet. Als dat goed gaat kun je zeker 's morgens boterhammen blijven geven.
met 10 maanden zijn wij daarmee begonnen. wij gaven maar af en toe pap en dan meestal tussen de middag omdat hij dan moe was en naar bedje moest. als je denkt dat brood beter bevalt dan pap in de morgen moet je dat gewoon lekker proberen.
ooh, verkeerde quote zie ik. maar brood eten kan vanaf 7 maanden geloof ik ( zo uit mijn hoofd ) maar onze zoon liep wat achter met het leren eten dus bij ons duurde het wat langer. veel mensen zien pap als ontbijt en wellicht duurt het daarom bij mensen ook langer voordat ze brood in de ochtend geven.
Idd, onze dochter heeft nooit pap gehad. Dat scheelt wel natuurlijk. WIj zijn meteen een boterham gaan geven. Pas begonnen met 6 mnd met bijvoeding dus dan ga je niet van alles tegelijk geven. Met een maand of 7 begonnen me t's middags een boterhammetje en toen ze zelf aangaf erg hongerig te zijn 's ochtends, 's ochtends dus ook een boterham gaan geven.
ik geeft Tycho vanaf dat hij 8maanden is pap 's morgens wel op een bordje en met een lepeltje. Ik vond dat beter aansluiten op een fles dan een boterham.
Hier ook 's ochtends pap (bambix 12 mnd+) en tussen de middag brood. Weet nog niet wanneer we overgaan naar brood in de morgen. Het is wel erg handig en net zo voedzaam.
Ik geef ook pap in de ochtend... En 2 boterhammen in de middag! Ik eet zelf ook altijd museli / brinta etc in de ochtend en de kleine vind pap in de ochtend ook erg lekker!
wij geven ook nog steeds pap in de ochtend. ik vind het makkelijk en het is ook voedzaam. onze dochter vind het ook lekker maar ik denk dat ik in de loop van deze maand een sga kijken als ik thuis ben hoe ze reageerd op een boterham in de ochtend. dan is het zo dat als ik thuis ben ze een boeterham gaat krijgen en als ik moet werken een bordje pap. lijkt me een goede combi
met 5maanden ofzo al? meneer wilde echt eten, flesje was om te drinken, niet als "eten" en pap heeft hij nooit van gehouden, alleen vanillevla etc, geen bambix e.d. Ook nu eet hij niet graag "babypap"
Vanaf 5 maanden brood is wel af te raden. Ik ben sowieso voro bijvoeding vanaf 6 maanden en niet eerder. Maar brood wordt volgens mij ook afgeraden onder de 6 of 7 maanden ivm de gluten? Er is vast iemand die het goed kan vertellen.
Onder de 6 maanden wordt brood afgeraden idd, mijn dochter krijgt het ook pas sinds een week of 2 en sinds 3 dagen dus ook in de ochtend. Ben ook pas met groente en fruit begonnen toen ze 6 maanden was.
ik geef nog bambix door de fles, maar ga volgende week dus 11 maand ongeveer beginnen met boterham in de ochtend, hij eet tussen de middag 1 tot 2 boterhammen (binnensten) en wat korsten en wil dan vanaf 1 jaar af zijn van de fles, dan krijg hij 's avonds gewone warme melk voor die naar bedje gaat en 's ochtends&smiddags bekertje gewone melk erbij
hier is het om en om dus maandag pap uit bordje dinsdag boterham met flesje woensdag weer pap etc...gaat prima en eet alles op inclusief korsten en dat wil ik graag zo houden hahahaha..