hoi, ik ben nu 6weken zwanger, aantal weken geleden had ik al bloed laten trekken om hcg waarde te laten controleren. 3WD4: 158 4WD1: 728 4WD4: 1842 Mijn huisarts vond dit een trage stijging, klopt dat? grtjs sarah
Hoi Sarah, dat is lastig te zeggen, want de waarden variëren enorm van persoon tot persoon en van zwangerschap tot zwangerschap. Het is inderdaad geen grote stijging, maar ik denk dat je daar zo vroeg nog geen conclusie aan kunt verbinden. Dat kan ineens omhoog schieten. Groetjes Brigitte
hey, ik ben inmiddels bij de gyne geweest. Hcg stond op 6weken 57885. Maar volgens de echo ben ik minder dan zes weken ver, het vruchtje meette 3,6 mm. Wel zag je het hartje al. Volgens mijn gyne niks ad hand maar ik maak me toch zorgen!! grtjs
Hallo, Hartactie is zeer positief. We weten niet wanneer je precies zwanger bent geworden en wanneer de innesteling heeft plaats gevonden, dit gaat niet bij iedereen even snel waardoor je dus zo een paar dagen minder ver zwanger kan zijn. Het is ook allemaal erg klein om te meten, 1 mm verder en je bent weer een paar dagen langer zwanger. De exacte uitgerekende datum word berekend tussen 10-12 weken en dan kunnen we ook pas zeggen hoever je precies bent. Geniet van het zien van het kloppend hartje. Groetjes Ineke