Hey allemaal, Zal me eerst even voorstellen kort ben Djonna 29 jaar en proberen sinds januari 2011 zwanger te worden... Ik ben nu 5 dagen overtijd en de laatste 2 nachten moet ik om de 20 minuten of om het halfuur naar het toilet overdag valt het nog wel mee maar snachts is een drama.. Nu vraag ik mij af is dit ook 1 van de kenmerken of ligt het gewoon puur aan mijzelf??? Ik heb het idee namelijk dat ik een band om mijn onderbuik en onderrug voel... Nu vroeg ik mij af of dit ook 1 van de tekenen van een zwangerschap konden zijn??? En zoja als ik zwanger ben en het is een "bijverschijnsel" hoelang houdt dit aan??? want geloof me dit kost me me nachtrust hahahahaa. Groetjes Djonna
Hoi Djonna, Nou kan me voorstellen dat je nachtrust duidelijk minder wordt Volgens mij is veel plassen wel een verschijnsel doordat je baarmoeder groeit als je zwanger bent. Maar wel gek dat je dat alleen 's nachts hebt...
als je al 5 dagen overtijd bent zou ik gewoon testen is die positief dan ben je zwanger anders niet. het plassen kan ook door jezelf komen of door een blaasontsteking
Dank je wel meiden, Ja heb al 3 testen gedaan maar nog steeds negatief, en ik heb er snachts het meeste last van misschien doordat ik lig dan dat ik het duidelijkelijker voel ofzo maar goed weet dus nog helemaal niets, zit nu op dag 6 en eigenlijk nog steeds geen zicht op dat ik ongesteld ga worden... zucht lag vannacht pas om half 4 te slapen door alles....
He Djonna Inmiddels duidelijkheid? Ben wel nieuwsgierig, want heb dit inmiddels ook sinds 2 dagen, maar dan meer in de ochtend... dacht eerst dat ik een blaasontsteking zou hebben, maar gelukkig was dit niet het geval!