Kan het kwaad?

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Victoria25, Aug 5, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Victoria25

Feb 1, 2011
    47
    0
    0
    Hallo,

Wij proberen al een tijdje zwanger te worden, maar na 6 pogingen is het helaas nog niet gelukt.
    Afgelopen 3,5 week zijn we op vakantie geweest en daarvoor zijn we begonnen met hardlopen. Dit deden we ongeveer 2-3 keer in de week. Nu willen we daar volgende week weer mee beginnen, maar ik weet niet og dit kwaad kan voor de kans op een eventuele zwangerschap?
    Kunnen jullie mij nog iets vertellen over de dingen die ik en mijn man beter wel of beter niet kunnen doen? (We eten gevarieerd, drinken voldoende (geen alcohol), roken allebei niet, ik gebruik foliumzuur).
    Wel hebben we allebei misschien een risicoberoep, mijn man werkt in een verfgroothandel en ik werk in de zorg.
    Hebben jullie nog tips voor ons, zodat we de kansen per maand nog groter kunnen maken?

Groeten

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

hardlopen is juist gezond, heeft geen nadelen voor de kans op zwangerschap. at je doet, doe je goed. Meer kun je eigenlijk niet doen. Gewoon geduld hebben!

Mirjam

Share This Page