Beste verloskundige, De eerste 16 weken van mijn zwangerschap heb ik erg veel overgegeven. Maar op een gegeven moment was dat weer over. Nh ben ik 31 weken zwanger en sinds 2 weken ben ik weer elke ochtend aan het overgeven. Is dit normaal en hoe kan het dat het weer terug is? Is er iets wat ik hier tegen kan doen? Liefs kleintje
Hallo, Vervelend dat je nu ineens weer gaat overgeven. Heb je andere klachten van hoofdpijn, sterretjes zien, bandgevoel onder de borsten? Zo ja je verloskundige bellen. Zo niet je maag komt nu meer in de verdrukking waardoor je weer kan gaan overgeven. Eet kleine beetjes verspreid over de dag, niet te gekruid, niet te vettig en te pittig eten. Geen koolzuur houdende dranken. Haal evt. emasafene via de huisarts. En hou in de gaten dat je niet uitdroogt, dus veel water drinken. Groetjes Ineke
De andere klachten die je noemt heb ik niet. Wel ben ik erg vermoeid. Vandaag ook om die reden thuis gebleven van mijn werk. Ik heb vrijdag een afspraak met de verloskundige zal het dan ook met haar overleggen. Dankjewel voor de reactie!