wat heet een innestelingbloeding...?

Discussion in 'Zwanger worden' started by LadyIngrid, Oct 17, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

Feb 22, 2009
    945
    0
    16
    Hoi meiden,

Ik weet dat het bij iedereen anders is, en niet iedereen heeft er last van. Maar dit is de eerste keer dat dit mij overkomt en miss zijn er meiden die dit ook wel eens hebben meegemaakt?

Vandaag eenmalig een klein beetje bloedverlies gehad. Het is net alsof ik ongi moet worden, maar als ik het zo bereken had ik vorige weekend (of miss de maandags nog) een eisprong, gemeten dmv ovusticks. Zou dit een innesteling kunnen zijn? Tlijkt me raar, want het is zoals mijn ervaring is, een soort voorloper voor mijn ongi.

Anyone?

Liefs!

2. wuwei

wuwei Lid

Sep 3, 2011
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik was er zo een die na, op zijn vroegst een keer 5 dagen, begon te spotten. Meestal hield dat aan tot ik ongi werd, soms verdween het weer even. Op een gegeven moment was ik er van overtuigd dat zodra ik wat bloed zag, het over was. Zo ook de ronde dat ik zwanger bleek. Op 6 dpo begon het weer. Op 15 dpo testte ik voor het eerst, zwanger! Wat wil ik hiermee zeggen? Dat je er niks over kunt zeggen. Spotting kan innesteling zijn, kan ook begin van je ongi zijn. Het kan helder, roze, rood of bruin zijn, het maakt allemaal niks uit, alles kan. Als dit een patroon wordt dat aanhoudt tot je ongi wordt, of als je vaak voor je 11 dpo ongi wordt, is het verstandig je progesteron te laten bepalen op dag 7, of het voldoende is, ivm een mogelijke lut fase insuff. Bij mij was dat in orde. Ik hoop voor je dat het het begin van iets moois is!

3. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

Feb 22, 2009
    945
    0
    16
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Het is in ieder geval zeer verwarrend en hopeloos lang wachten...! Ik zie trouwens dat jullie ook al 3.5 jr bezig zijn? Wij gaan in januari ons 3e jaar in.

4. wuwei

wuwei Lid

Sep 3, 2011
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje meid, dan weet jij ook wat lijden is :( Indd her wachten is slopend. Wie weet is dit wel een goed teken, als je dat nog nooit eerder gehad hebt. Ik duim voor je!
    En bedankt voor de felicitatie!

5. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

Feb 22, 2009
    945
    0
    16
    Aaaargghhh! Gisteren lichtroze afscheiding, vanmorgen rood. Dus ongi zou je denken, wel eens waar vijf dagen te vroeg.... Ik weet t nu ook niet meer!

6. sherida

sherida Lid

Feb 14, 2008
    23
    0
    0
  7. sprits

sprits Fanatiek lid

Feb 21, 2011
    3,917
    376
    83
    Ik had ook altijd bruinverlies voor dat mijn menstruatie kwam. Had het ook toen ik zwanger was, paar dagen ervoor.
    Op de dag dat ik ongesteld moest worden ook weer, en ook rood.
    In de avond was dat weer weg. Heb toen een paar dagen afgewacht, maar 5 dagen erna positief getest.
    Erg verwarrend, maar idd, alles kan! Alleen een test kan het uitwijzen.

Succes.

8. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

Feb 22, 2009
    945
    0
    16
    Ik weet toevallig dat bruin bloed 'oud' bloed is, van de vorige cyclus zegmaar. Alleen vanmorgen was het bruin, terwijl ik al rood had gezien. (sorry voor dit vieze taalgebruik) Ik snap er ff niets van.

Had je ook last van krampen? Ik heb heel lichtjes krampjes wat me doet denken aan een komende ongi. Wie zal het zeggen, we wachten het gewoon nog ff af....;)

9. sprits

sprits Fanatiek lid

Feb 21, 2011
    3,917
    376
    83
    Ik had ook behoorlijk last van krampen, begreep ook niet waarom mijn mensruatie niet doorzette. (duhhh)
    Lag geregeld met een kruik op de bank. Dacht ook echt na dat roodverlies, het zet door. Niet dus.

Succes!

10. sherida

sherida Lid

Feb 14, 2008
    23
    0
    0
    Zwangerschapspagina Banner

11. sherida

sherida Lid

Feb 14, 2008
    23
    0
    0
    ik ben niet misselijk. heb niks

12. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

Feb 22, 2009
    945
    0
    16
    Helaas....hier zijn de duivels weer om het hoekje komen kijken!

13. sprits

sprits Fanatiek lid

Feb 21, 2011
    3,917
    376
    83
    o, meid.
    Balen voor je!!!

14. LadyIngrid

LadyIngrid Bekend lid

Feb 22, 2009
    945
    0
    16
    Thanx. Ik heb vandaag ook maar een baaldag genomen, lekker binnen blijven op de bank hangen en mijn hond maar eens lekker aankruipen!

Share This Page