Hallo, Doen jullie de bevalling alleen met man/vriend of nog een dierbaar iemand erbij? Groetjes van Daffie
Ik wil graag mijn man en mijn moeder, en als het overdag gaat gebeuren, mijn zus, die zelf ook zwanger is!
Alleen mijn man , ik moet er niet aan denken dat mijn moeder en/of schoonmoeder erbij zouden zijn(en mijn moeder en schoonmoeder moeten er ook niet aan denken vinden dat echt iets om met je partner te delen). Sas
me man me moeder en me vader waarom me vader in zijn tijd mochten de vaders er nooit bij zijn en hij wil het toch graag eens meemaken en tja ik ben zijn enigste dochter dus mag hij er bij zijn
misschien kun je je antwoorden uitbreidden met -zonder partner + iemand anders -alleen ik heb gekozen voor met partner, maar heeeel misschien komt mijn moeder er nog bij
Bij de 1e mun man en moeder en deze keer (als ik thuis ga bevallen) mun man, moeder een schoonmoeder. Zij wil het ook een x meemaken en bij haar eigen dochter mocht ze er niet bji zijn. En toen wel iemand anders en dat vond ik zo zielig voor haar dat ik haar nu erbij wil vragen. Is toch bijzonder de geboorte van je kleinkind! En we hebben een goede band.
K hoop dat mn vriend erbij is maar zeker weten doe ik het nog niet .. dus zowiezo mn moeder is erbij en misschien mn tante .. Liefs
ik heb gestemd alleen met man vriend. klopt niet helemaal. is inmiddels mijn ex. hij is wel als enige bij de bevalling.
ik wil alleen mijn man bij de bevalling. Verder niemand die niet iets met de bevalling zelf te maken heeft (VK, gyn, zh personeel of zo)
Sowieso mijn vriend, maar mijn ouders wil ik er ook wel bij hebben. Als ze dit zelf willen tenminste..!