Wat een nacht...

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Dbm21, 18 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dbm21

Dbm21 Actief lid

25 jan 2007
    375
    0
    0
    He bah ik werd vannacht om 2 uur wakker, zoooo misselijk....niet hoeven overgeven ofzo, maar wel steeds dat bijna gevoel...ook zo'n opgezet gevoel in mn buik, alsof hij op ontploffen stond, dat heeft geduurt tot de wekker van manlief ging om 5 uur..:( daarna was het ineens *poef* weg..zo snel als het kwam..was het ook ineens weer weg...
    is dat normaal als je buik zo opgeblazen voelt?

2. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    ik heb het zelf tot een week of 17 gehad (alleen incl. overgeven) dus volgens mij is het aardig normaal...

misschien kun je proberen om iets kleins te eten?

3. Mama San

Mama San Actief lid

6 sep 2006
    114
    0
    0
    Was je gewoon beroerd van het feit dat manlief naast je lag? :)

nee grapje, ik heb er geen last van gehad maar mijn zus des te meer. Wat hielp bij haar was van die kleine crackertjes eten gewoon droog zonder wat erop. Zorg ook altijd dat als je over moet geven je daarna hoe beroerd je je ook voelt wel weer wat eet.

Succes ermee

4. Dbm21

Dbm21 Actief lid

25 jan 2007
    375
    0
    0
    ja maar wat zo vervelend is dat ik dus net niet moet overgeven, dus het gevoel zit er wel maar er komt niets, en dat is echhhtttt zoooo'n rot gevoel, want als je wel spuugt dan ben je een beetje van dat gevoel af,
    ik zit nu aan de droge beschuit en geroosterd brood zonder iets er op, en dat gaat wel, maar heb net pizza gegeten en dan heb ik na een kwart al zoiets van oh nee he dit moet ik niet doen :(

5. Mama San

Mama San Actief lid

6 sep 2006
    114
    0
    0
    Nou k hoop voor je dat het overgaat maar ik kan me voorstellen dat het niet prettig is.

Sterkte ermee.. ;)

6. Dbm21

Dbm21 Actief lid

25 jan 2007
    375
    0
    0
    haha ja dank je ;)
    vannacht ook zo'n rare droom gehad :(
    ik was ineens in bed bevallen en toen gingen we naar beneden en toen zei ik tegen mn vriend, heb ik eigenlijk dat rode bebloede ding er ook uit (hahaha) en toen zei mn vriend ja die ligt nog in bed.
    en toen ging de wekker vet raar haha lag vet in een deuk toen ik wakker werd.

Deel Deze Pagina