vraag

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door mora27, 4 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    1 x per week blijven ze over, meestal ben ik dan werken, soms ben ik vrij maar dan moet ik de jongste van PSZ afhalen.

2. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

ik ook,mijn zoon van net 5 zit in groep 3 en die blijft over,want telkens wanneer mijn kleine meisje van net 9 mnd oud in slaap valt is het tijd om hem op te halen,vind het sneu haar weer uit bed te halen en ze word er oververmoeid van. Hij vind de overblijf leuk.

3. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Kan ik moeilijk over oordelen want heb maar 1 kind maar neem aan dat je oudste niet 5 dagen moet overblijven omdat jij nog met 2 kindjes thuiszit?!

Bedoel je jongste kan denk in de maxicosi of wagen slapen, de middelste is 2 geweest en vast wel iets later slapen. Of slaapt niet meer dan lijkt het mij geen onmogelijke oplossing.

Ja ik ben van het makkelijke denken hoor want weet totaal niet hoe het in een groter gezin aan toe gaat.

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Nou punt is hier een beetje dat mijn zoontje ook naar de psz gaat 4xpw. Dat is tot 11 uur. Ik haal hem dan op en ben rond kwart over 11 thuis. Ik zou dan om kwart voor 12 weer richting school moeten voor mijn dochter, snel naar huis en eten.. kwart voor 1 weer naar school om haar weg te brengen. En dan om 3 uur weer naar school om haar op te halen. Ik zou dan op 1 dag 5 keer heen en weer moeten en dat is gewoon teveel onrust. Kleinste slaapt niet echt in de wagen, middelste is totaal op na de psz en zou dan tot kwart over 1 moeten wachten..

Overigens blijft ze 3 keer per week over samen met de rest van de klas, woensdag en vrijdag is ze vroeg uit.

5. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.257
    6.154
    113
    Ik heb een dochter van 2,5 die nog minimaal 2-3 uur slaapt en dat redden we 's middags gewoon niet. de anderhalf uur die ze dan max maakt is voor haar echt te weinig. En zolang mijn zoontje het op school dus goed doet (dan wordt het weer een ander verhaal) blijft hij over.

6. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hier was buuf ook al erg blij dat dr dochter met mij mee liep.
    Kleine broer sliep toen ineens lekker tot half 4 door.
    Die kans heeft hij doordeweeks niet vaak.

7. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Wat ik hier in mijn omgeving ziet in grote gezinnen, dat ze de baby vaak lekker in bed laten en gauw even heen en weer sjeezen naar school. Zeker om 1 uur, zie je dat de jongste vaak niet mee komt naar school, maar lekker thuis in bed ligt.

8. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    En ja dat doe ik dus weer niet, dus daarom maar overblijven. :D

Deel Deze Pagina