Hoi Ilja, Ben ik even weer met een vraag na wederom een erg gebroken nacht! Ik heb Daan om 01.00 gevoed en daarna terug gelegd in zijn bedje (staat naast de onze). Hij sliep lekker verder. Om half 3 werd ik wakker omdat hij weer zo lag te kreunen. Van de week had ik je al een vraag gesteld over krampjes en kreunen. Nu denk ik dat het geen krapjes zijn, maar wat het wel is, weet ik ook niet. Hij heeft ons ongeveer de hele nacht weer wakker gehouden met kreunen, hij slaapt zelf wel, maar heel onrustig. Het is wel alsof hij moet poepen, maar het blijft bij scheten. Als ik hem op mijn buik leg, slaapt ie heerlijk rustig. Maar hier wil ik hem natuurlijk niet aan laten wennen! Overdag slaapt Daan veel. Moet ik hem wakker maken/ houden?Vind dat ik dan zijn ritme verstoor. Ik denk dan: hij zal het slapen nodig hebben. Kan jij nog iets anders bedenken over dat kreunen van hem, moet ik hem misschien gaan inbakeren? Alvast bedankt voor je antwoord (Super ) en geniet van het weer. Oja, als ik met Daan naar buiten wil en het is 20/25 graden, hoe kleed ik hem dan, moet hij dan nog een mutshe op, jasje aan, deken over...pfff...onzekere moeder Liefs Emma
Hoi, Over het kreuenen......sorrie ik weet het niet. Als het geen krampjes zijn en hij doet het overdag niet ligt het mijn inziens ook niet aan de voeding. Misschien is idd geborgenheid wat voor hem. Altijd het proberen waard om je daar eens over te laten informeren. Daan is pas drie weken. Ze slapen idd erg veel. Je zou hem rustig eens overdag even wakker kunnen maken, maar de kans is groot dat hij dat niet wil. Als hij (naast het kreunen en de onrust) snachts slaapt zou ik het ritme zo laten. als daan straks wat ouder is kun je hem wat meer wakker houden overdag. Warmte: Luchtige kleertjes, eventueel een dun lakentje erover, niet in de zon, niet in de tocht. pas op dat je hem niet te warm aankleed. Mutsje mag je wel achter wege laten. Jasje hoeft ook niet als hij onder lakentje ligt. En ook voor jou een lekker weekend met prachtig weer gewenst. Ilja
Oke, dank je wel Ilja, Vannacht begon hij weer te kreunen rond 5 uur, ik heb hem toen in de kamer in de kinderwagen gelegd, toen was hij direct stil en sliep rustig verder!(Normaal ligt hij naast ons bed, in een wieg, onze slaapkamer grenst aan de woonkamer).Dus inderdaad misschien geborgenheid! Liefs Emma