uitkoken

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door aappie20, 29 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.224
    525
    113
    Omdat er met 20 weken is gezegd dat ik wel rekening moet houden dat hij voor de 28 weken komt (als wat hij straks blijft zitten is natuurlijk beter)
    Wil ik alvast speentjes gaan uitkoken voor mee naar het zh vraag me alleen af hoe houd ik ze dan goed zegmaar ik weet van het plastic bakje in de koelkast maar kan dit zolang van te voren? Kan natuurlijk ook gewoon t speentje nieuw meenemen en daar ff laten uitkoken....

2. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Waarom zou je een speentje meenemen naar het ziekenhuis? Ik denk dat uitkoken sowieso nu geen zin heeft want dan zit het toch al weer vol bacterieen en ik zou gewoon afwachten of je kindje wel een speen wil/nodig heeft en dan is het snel genoeg geregeld toch?

3. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    voor zo'n kleintje zijn de gewone spenen sowieso te groot! en als je baby zo vroeg wordt geboren ligt het voorlopig in het zknhuis en heeft ook niet altijd een speen nodig.
    dus bespaar je de moeite. kan echt altijd nog. is zo gedaan...

4. Bam

Bam Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.032
    0
    36
    Midden Nederland
    De kleine zal waarschijnlijk geen speen willen of kunnen hebben.
    Het verschild per kind natuurlijk, maar zelfs voldragen baby's hebben er soms moeite mee om op een speentje te zuigen.

5. justme

justme Actief lid

2 jun 2006
    357
    0
    0
    Ze geven (dat was toch bij ons) niet standaard een speen aan zo'n kleintjes. Mijn dochtertje heeft op de neonatale afdeling een speentje gekregen omdat ze toch een zuigbehoefte had. Maar dit zijn echt super kleine speentjes, dus die zal je, als het nodig is, wel in het ziekenhuis krijgen.

6. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

denk dat je ze als het voor 28 weken geboren word niet nodig heb... want ze zijn dan best wel groot voor zo kleine ukkie... denk dat ze in het ziekenhuis wel iets hebben daarvoor...

en als je ze toch wilt uitkoken heb ej speciaal spenenbakjes te koop gerbuik ik ook... en er kunnen er 2 in altijd handig daar bewaar ik ze in... je kan ze eigelijk bij elk winkel wel kopen...

Deel Deze Pagina