Hallo dames.. Ik heb even wat vraagjes.. Ik heb clomid geslikt en afgelopen maandag een follie echo gehad Nu gaf ik maandag er 2..1 van 11mm en 1 van 12.5mm toen moest ik airbag weer terug komen en had ik er 1 van 13 en 14.9 toen moest ik vrijdag weer komen en toen had ik er 1 van 11 en 14 .., nu ben ik vandaag weer geweest en had ik er 1, van 11 en 12... Help mij hoor kan dit Gr..
Hoe dat zit met je eitjes weet ik niet. Wel raar dat ze ineens weer kleiner zijn... Maar bedoel je niet pcos..?? Ipv copd..??
Ik denk dat je dit bericht op je telefoon tikt? vandaar dat het wat onduidelijk is . Maar heb je niet gevraagd of hebben zij niet uit zich zelf verteld hoe het kan dat er geen verdere groei is of zelfs kleiner worden? Het kan dat je niet reageert op Clomid. Wanneer je bij de volgende keren controle weer geen groei hebt dan krijg je een kuurtje om een ontrekkingsbloeding op te wekken en begin je de volgende cyclus waarschijnlijk met een hogere dosis. Waarschijnlijk reageer je daar dan wel goed op! Heel veel succes
Hey... Ja klopt typ het op me tel.. heb dat wel gevraagd maar hun gaven mij daar niet echt een duidelijk antwoord op.. Ik heb een zoontje van 2 jaar nu zonder medicijnen gewoon spontaan zwanger en heb8 werken een miskraam, gehad ook zonder clomid.. Dus vind het raar dat de clomid dan niet aan slaat