zou het zo zijn

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door klungeltje, 21 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klungeltje

21 mei 2013
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo alle moeders en toekomstige moeders.

ik zit toch ergens mee.
    mijn cyclus.....raar ik kom er nooit echt uit....het is altijd onregelmatig geweest ben pas rond mijn 22ste echt natuurlijk ongi geworden. (cystes op eierstokken)...die zjn weg volgens de gynea.
    dus kindjes krijgen zou geen probleem moeten zijn.
    maar nu ben ik 16 april ongi geworden....duurde 4 dagen niet hevig ofso.....normaal duurt het een maand voor ik weer ingi word dus geen cyclus van 28 dagen .
    meestal een duurt et 30 dagen dat ik weet.
    nu is het alweer 21 mei en nog steeds niet ongi.
    nou ben ik best regelmatig misselijk.
    ik ben altijd gek geweest op rode bieten maar ik moet er nu niet aan denken.
    gevoelige tepels...witte bobbeltjes op tepels.
    emo...ik moet vaak plassen en krampjes in me onderbuik en me darmen rommelen.
    ik weet nu niet of ik een test moet doen of dat ik beter nog even kan wachten.
    aangezien ik wel vaker dacht dat ik zwanger was en kost het me steeds een test.
    weet iemand raad.
    ik voel me wel zwanger maar kan dat ook komen omdat ik het zo graag wil? dat et gewoon in me hoofd zit.
    ik heb geen stress ofso dus dat kan geen reden zijn dat me ongi uitblijft.
    alvast bedankt.

2. Cheryl26

Cheryl26 Lid

20 mei 2013
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vanmorgen ook negatief getest terwijl ik goede hoop had.
    Maar dat wil niet zeggen dat dat bij jou ook zo is ;)

Heb het advies om gewoon te testen opgevolgd en daar geen spijt van, dan heb je tenminste zekerheid.

Je hebt wel veel kwaaltjes!
    Bij de zwangerschap van mijn zoon heb ik ook de eerste twee maanden bloedingen gehad, dus het kan maar zo :)

3. knutselmiep

knutselmiep Niet meer actief

Hier ook precies eerste dag van laatste menstruatie op 16 april, alleen heb ik een cyclus van 25 dagen dus ben nu al 11 dagen over tijd:( en nog steeds test ik negatief!! en af en toe eens een testje met een positieve twist:(:( ik zou gewoon eens een testje eraan wagen dan heb je misschien iets meer duidelijkheid.

en ook kwa kwaaltjes, die zijn er hier zeker:D:D ik wacht nog steeds af;)

En ja je zou je ook zwanger kunnen voelen omdat je dat graag zou willen dat het zo is, en dat je dan juist van alles gaat voelen, je lichaam kan je i.d.d. dan voor de gek aan het houden;) maar om zekerheid te hebben zoals ik al zei waag er gerust een testje aan.

Veel succes;)

4. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Waarom bestel je via niet via zwanger&kids bijvoorbeeld een zootje dipsticks? ;) die kosten een paar cent en hoef je niet telkens van die dure testen te kopen ;)

5. Amy12345

Amy12345 Lid

7 mrt 2013
    80
    0
    0
    Nieuw vennep
    Ik zou gewoon testen dan heb je tenminste zekerheid. Nu blijf je iedere keer met de vraag zitten ben ik het of ben ik het niet.

Deel Deze Pagina