kwaaltjes weg!

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Linda, May 19, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    Ach die eeuwige onzekerheid, een week lang een afwisseling van een soort menstruatiepijn, maagpijn, hoofdpijn, steken naar de liezen, hele gevoelige borsten en last van mij darmen.

Vandaag alleen nog hele gevoelige borsten maar mijn buik is heel rustig, af en toe steekje naar de liezen. Ik denk gelijk waarom is het zo rustig :$

Ik ben waarschijnlijk iets meer dan 6 wkn zwanger.

2. 19831

19831 Actief lid

Mar 16, 2012
    199
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi

Hier hetzelfde gehad, en nu een zoon van bijna 6 maanden. Ik had op een gegeven moment ook alleen maar last van mijn borsten hoe vaak ik per dag wel niet voelde haha. Probeer er toch van te genieten wil niks zeggen

3. mamie82

mamie82 Bekend lid

Feb 12, 2013
    886
    1
    0
    NULL
    NULL
    kan de onzekerheid met je delen merk helemaal niks op duizeligheid en vermoeidheid na en als ik wel wat in me buik voel ben ik gelijk bang dat het niet goed is

soms twijfel ik of het echt zo is maar heb inmiddels 5 testen gedaan 4 zelf en vrijdag nog 1 van moeders voor moeders die was echt gelijk positief dus het is echt zo maar begrijp je wel hoor ik had 7 dgn voor nod tot ong 3 dagen na nod soort mentruatie krampjes en steekjes daarna niks meer alleen moe en duizelig

maar er zijn meerdere vrouwen hier die nog geen symptonen hebben dus we zijn niet de enigste (gelukkig)

4. Sjaantje1978

Dec 29, 2012
    12
    0
    0
    Ik begrijp heel goed dat je je onzeker voelt. Ik weet sinds afgelopen vrijdag dat ik zwanger ben. Maar op wat vermoeidheid, pijnlijke borsten en af en toe een krampje in mijn buik na voel ik ook niks. Ik loop om het kwartier naar het toilet om te kijken of ik niet toch ongesteld geworden ben.

5. birds86

birds86 VIP lid

May 13, 2013
    5,305
    2,002
    113
    Female
    Heb k ook! K voel bijv op dit moment helemaal niks. K heb wel met vlagen "last" van mn borsten ( groter en zwaarder), krampjes, winderigheid, bollere buik (heb geen platte buik), duizeligheid en heeeel soms misselijk. De moeheid begint altijd rond het avondeten. Maar als k niet wist dat ik zwanger ben dan zou k absoluut niet denken aan zwangersschapskwaaltjes. Ben morgen 6 weken.
    Die vlagen zijn ook maar n paar seconde voelbaar.

6. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    Nou bizar hele nacht menstruatiekrampen. Gisteren echt niks gevoeld. Omdat ik het bij de tweeling ook had voelt het positief. Zojuist wezen zwemmen met de kinderen. Borsten ploffen bijna uit mn bikini haha. Nouja voor mijn doen dan, heb nml. Niet zoveel haha. Las ook ergens dat het komt en gaat. Jullie allemaal ook succes!

7. birds86

birds86 VIP lid

May 13, 2013
    5,305
    2,002
    113
    Female
    @ mamie82...we zijn allebei op dezelfde dag uitgerekend! Wanneer mag jij naar verloskundige. Ik 6 juni intake en 12 juni eerste echo

8. nadina123

nadina123 Lid

Apr 25, 2013
    66
    0
    0
    NULL
    NULL
    kwalen komen en gaan als ik mij een dagje lekker voel maak ik mij ook gelijk zorgen, maar ben nu honds beroerd.
    Moe
    duizelig
    niet mezelf.
    grieperig.
    Ik twijfel de hele tijd, zit het goed en wordt het geen MK.

9. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

Apr 20, 2011
    8,087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Och die stomme symptomen/kwalen ook. Ik begrijp jullie onzekerheid, want die is hier ook volledig aanwezig.

Ik kon eerst slecht slapen (denk achteraf vanaf de innesteling ongeveer), en had last van obstipatie. 't Zelfde als bij de vorige zwangerschap. Nu slaap ik weer prima en hier wel de stoelgang nog niet helemaal was zoals voor de zwangerschap daar ook dat is weer stukken beter.
    Op 16 mei een echo gehad op 6.3 wk, vruchtzak en dooier te zien, t embryotje was 3 mm met voorzichtig beginnende hartactie, wat ong overeenkwam met ff ruim 5 wk.
    De vorige keer had ik echter met 6.4 wk duidelijke hartactie. Dus door het verschil en doordat ik eigenlijk niets aan m'n lijf merk en omdat ik weet dat de echo van vorige week geen enkele garantie geeft, voel ik me zo onzeker of ons krummeltje wel verder groeit. Op een gegeven moment zou je toch iets moeten gaan merken aan je lijf?
    Gelukkig as donderdag alweer een echo

10. triesje1977

May 7, 2013
    12
    0
    0
    hay dames
    ik ben als het goed is nu deze donderdag 9 weken dus zit in mn 8st week,,
    vorige week waren mijn symptomen ook ineens weg,
    had echt n paar dagen hele gevoelige tepels en ongesteldheids pijn en soort van misselijk wat niet echt misselijk te noemen was,,maar nu alles weg,,voel me onzeker ben bang dat t niet meer leeft heb pas donderdag mn 1st echo,de vk vind het niet nodig om nu te komen omdat mn lichaam er ook aan gewent kan zijn aan de hormonen,,,mn borsten zijn wel wat gevoelig maar niet zo erg meer als eerst,

hopen op een mooie echo donderdag,,ookal heb ik er een zwaar hoofd in

11. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    Je leest toch wel veel over vage positesten en bloedverlies in combinatie met mk. Ik ga nu stoppen met lezen want het zegt allemaal niks maar het geeft me wel moed. Kwaaltjes die komen en gaan en geen bloed of zeer extreme krampen. Wel 'gewone' buikpijn/krampjes.

12. NdNk

NdNk Fanatiek lid

Mar 8, 2012
    2,321
    1,421
    113
    Female
    Hoi dames,

Heeel herkenbaar ;)
    De ene dag voel ik meer als de andere dag en soms voel ik me niet eens zwanger...Heb nog 1 test thuis liggen en moet me beheersen om die niet te doen..als ie lichter is bijvoorbeeld dan zou ik alleen maar in de stress schieten...zolang ik geen bloed zie ben ik positief...wat mij ook helpt is om vertrouwen te leggen in mijn lichaam en ons kindje...klinkt beetje gek misschien ;) Maar het helpt mij echt!

13. Emm82

Emm82 Actief lid

Feb 8, 2012
    470
    0
    0
    Amsterdam
    Even een positief verhaal. Ik had heel snel klachten als beginnende misselijkheid en extreme vermoeidheid. Toen ik 5,5 week zwanger was waren die klachten ineens helemaal weg. Ik heb 3 miskramen gehad en dacht dat het weer zover was... Met 7,5 week kreeg ik echter weer klachten (dezelfde met buikkrampen als extraatje) en die bleven tot 13 weken. De buikkrampen heb ik nog steeds zo nu en dan. Ik heb nooit last van mijn borsten gehad (al zijn ze ze inmiddels wel een goede cup groter). Inmiddels 23 weken zwanger en alles gaat goed. Heel veel succes allemaal!

14. Nannar

Nannar Lid

Aug 22, 2012
    90
    0
    0
    NULL
    NULL
    Snap jullie zorgen dames! Ik heb het zelf ook gehad rond de 5e week en werd helemaal onzeker. Maar.. daarna kwam het driedubbel terug!!! Ik smeekte om kwaaltjes en dat heeft geholpen. Vanaf 6 weken misselijk, zere borsten moe.. Dus maak jullie geen zorgen, zolang je geen bloed verliest en geen buikpijn hebt lekker genieten van het kwaaltjesloze zwanger zijn! :)

15. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    heb nog wel kwaaltjes gelukkig maar die menstruatiekrampjes zijn wel helemaal weg, heb het idee dat ik sinds vandaag misselijk ben, na het warme eten. Had ik vorige keer, avond misselijkheid.

net wel buikpijn aan 1 kant, meer steken, schrik ik ook gelijk, maar denk toch die stomme darmen, heb mega obstipatie, normaal ook maar nu helemaal, dus aan de Lactulose.

Share This Page