Vraag

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kimmiehj88, 7 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmiehj88

28 nov 2012
    89
    12
    8
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik zal mezelf even voorstellen, ik ben Kimmiehj88, 25 jaar en vanaf januari aan het proberen om zwanger te worden (klinkt toch apart).

Maar zoals het onderwerp al zegt, ik heb een vraag! Tijdens mij cyclus, is best regelmatig rond de 30 dagen, heb ik tijdens mijn vruchtbare periode altijd een beetje last van menstruatiekrampen. Niet zo erg als ik ongi moet worden, maar het is er wel. Is dit normaal? Want overal hoor/lees je dat als je ovulatiepijnhebt dit maar een paar uur hebt.
    Uiteraard ga ik vanaf dat moment ook van alles voelen en neem ik me 100x per dag voor om er niet te erg mee bezig te zijn. Tja, wie niet...

Ben benieuwd of iemand me kan helpen!

2. Tijm86

Tijm86 Fanatiek lid

7 aug 2013
    1.149
    774
    113
    Vrouw
    Hoihoi,

das heel normaal! Ik heb ook heel erge menstruatie achtige krampen tijdens mijn eisprong en deze houden wel eventjes aan, je kunt er zelfs een paar dagen last van hebben.

Als je die buikpijn hebt kun je een ovulatietest doen om het te checken, eigenlijk is het juist handig want je weet precies wanneer je moet gaan klussen ;)
    Niks om je zorgen over te maken dus!

Liefs

3. prachtigwonder

prachtigwonder Niet meer actief

ik heb er ook altijd last van. als je eitje is gesprongen dan komt er een vloeistof vrij waar je ook een paar daagjes pijn van kunt hebben.
    dat vertelde mijn gyn toen der tijd.

4. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Ik had nooit ergens last van, maar nu ik weer gestopt met met de pil en we voor een tweede gaan heb ik de dagen voor de eisprong een zwaar drukkend gevoel in de onderbuik in combinatie met krampjes. Zodra de eisprong (die ik overigens niet voel) geweest is, voel ik ook niets meer in mijn buik.

5. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Klopt... er barst een blaasje op je eierstok waarna er een eitje vrij komt. Het vocht en bloed wat dan vrij komt irriteert.

6. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Ik heb het nu sinds mei 1 keer gevoeld en ook ovluatietesten in de week gedaan. Toen ik die buikpijn circa 12 uur lang had ik een test gedaan, die was positief. Bij mij hield het ook enige dagen aan

7. Kimmiehj88

28 nov 2012
    89
    12
    8
    NULL
    NULL
    Oke! Ben ik toch weer gerust gesteld! Bedankt?

Deel Deze Pagina