Hoi dames, Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met het volgende. Ik zit op cd 30 ik heb 5 dagen een erg hoge temp van 37,3 wat gepaard gaat met veel buikpijn. Vandaag is mijn temp met 0,1 graad gedaald naar 37,2. Waar ik best teleurgesteld van was geworden. Want ik heb gelezen dat temp daalt als je ongi moet worden. Maar daalt ie dan in een keer een paar graden of doet ie dat elke dag een stukje tot aan je ongi? Betekent het nu dat ik ongi gaat worden? Ik hoop dat iemand hier ervaring mee heeft. Maandag 11nov heb ik controle bij de gyn, dus wil het niet wagen om testje te halen, ben de afgelopen maanden zomaar teleurgesteld geweest.
Dat verschilt per vrouw en ook nog vaak per cyclus. Kan al een paar dagen van te voren dalen. Kan in een keer omlaag donderen, maar kan ook pas als de ongi al begonnen is. Ik begrijp hieruit dat het pas de eerste keer is dat je tempt? Dan is het even afwachten wat jouw lichaam gaat doen. Maar 37,2 is echt nog goed hoog hoor meid dus ik duim verder voor je
Je zult vast gemerkt hebben dat je temp elke dag wel wat kan verschillen, dus een daling van 0,1 graad is geen daling te noemen.
Fijn dat we deze onderwerpen nog eens kunnen teruglezen.. Ik zat met dezelfde vraag. Zit nu op 37.1, voor mijn ei vaak op 36,7. Dus eigenlijk is het nog steeds wel hoog. Nu hopen dat het zo blijft.
Helaas Sandana! Mijn temp blijkt erg stipt.. Vanmorgen direct ongesteld geworden. Op naar de volgende ronde. Ik heb nu in ieder geval een maand vergelijkingsmateriaal.