Binnenkort met de pil stoppen...?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door -, 19 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    Hoi allen

    Zal mezelf allereerst even voorstellen: Nann, 25 lentes jong, wonend in het noorden van het land, getrouwd en kinderwensend...
    Ben al eerder een tijdje met de pil gestopt, maar vanwege een verhuizing toch weer tijdelijk met de pil begonnen. Het brengt toch heel wat teweeg, zo'n verhuizing, en ook qua financieen is het wel prettig als alles weer in wat rustiger vaarwater is beland.
    Nu de verhuizing over een paar maanden plaats gaat vinden wil ik heeeel graag weer met de pil stoppen, maar manlief is nog een klein beetje huiverig. We hebben het er wel regelmatig over en de bedoeling is dat we nu toch in mei weer gaan stoppen met de pil, wat nog twee-en-een-halve strip betekent.
    Zijn hier mensen die ook net als ik binnenkort met de pil stoppen, dit heeeel spannend vinden en hierover willen kletsen??

    Groetjes Nann
     
  2. Jodi

    Jodi Fanatiek lid

    17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Hoi Nann,

    Welkom :)
    Je zult hier verscheidene vinden hoor.
    Dames al gestopt met de pil, dames nog even aan de pil, dames aan het ontpillen.

    En allemaal kletsen we graag.

    gr Jodi
     
  3. mijnimeel

    mijnimeel Fanatiek lid

    10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Iedereen is welkom!
     
  4. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Welkom!
     
  5. Niet meer actief

    Wat lief die reacties, thnx :)
     
  6. summer

    summer Fanatiek lid

    8 mrt 2006
    1.144
    0
    0
    verzorgende
    arnhem
    welkom

    ben zelf net een goede maand met de p.il gestopt.
    en volgens mij aandig aan het ontpillen
     
  7. Niet meer actief

    Spannend Summer, en ook al een dag overtijd zie ik :D
     
  8. Stientje

    Stientje Fanatiek lid

    2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Fijn dat je er bij bent hoor en hier vindt je zeker mensen die er graag over praten !! Het is hier nl heel gezellig en erg verslavend !! :D
     
  9. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.590
    65
    48
    join the club nann , succes met wachten tot het eindelijk mag ... voor het echie klussen. lieke.
     
  10. Niet meer actief

    Errug verslavend idd haha. Nannman en ik zijn dus al eerder een paar maanden voor het echie aan het klussen geweest, nu bijna een jaar geleden. En ik moet zeggen, het wachten valt me zwaar ;)
     
  11. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.590
    65
    48
    Kan mij voorstellen dat het wachten zwaar valt.
    ik vond het geweldig om zonder pil te klussen hahaha, maar dat is ook al weer 8 maanden geleden dus nu is het wat rustiger en minder beladen en spannend.
    liek.
     
  12. Niet meer actief

    Ik vond het ook een erg apart en leuk gevoel om zo zonder pil te klussen, maar daarnaast ook heel erg spannend en ook nog wel wat twijfels (kan ik het wel, een goeie moeder zijn?) maar nu dat jaar bijna om is, wordt de wens alleen maar groter!
    Kan me voorstellen dat het na 8 maanden alweer een beetje anders ligt, ik had dat zelfs na vier maanden al. Vooral de eerste twee weken van de cyclus mochten wat mij betreft altijd zo snel mogelijk weer voorbij zijn, want het afwachten vond ik veel leuker!
     
  13. Tamar

    Tamar Fanatiek lid

    11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Heej,

    Zelf ben ik aan de laatste strip bezig, op 10 april neem ik de laatste pil in :)
    Ik hoop dat het snel april is.... Ben een beetje ongeduldig geloof ik!!

    Leuk he dat aftellen tot de laatste!!!

    Klussen zonder pil, daar heb ik nog geen ervaring in :oops:

    Al vast suc6
     
  14. Niet meer actief

    Ach, het is al bijna april ;) Volgens mij 'valt' mijn laatste pil op 14 mei. Jij ook heel veel succes!
     
  15. safian78

    safian78 Actief lid

    26 jan 2006
    428
    0
    0
    hmm spannend allemaal he? ik heb liever de eerste 2 weken van mijn cyclus, dan weet je zeker dat er nog niets aan de hand is. Ik vind het wachten, vooral de laatste week (zoals nu) echt verwchrikkelijk. Gister had ik nog een feestje en ik had toch nog aardig wat gedroken. Want tja je weet het gewoon nog niet, en voor het zelfde geld duurt het een jaar voordat ik zwanger wordt. En moet ik dan nu al rustig aan gaan doen???? DAt vind ik dus zo lanstig, die onzekerheid totdat de :evil: :evil: :evil: komen.... Maar daar heb ik niet als enige last van heb ik hier al wel gemerkt..... :( :(
     
  16. neeltje

    neeltje Fanatiek lid

    17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    dat kan je wel zeggen ja!! :)

    hier nog een die niet vooraan gestaan heeft bij het uitdelen van geduld
     
  17. Niet meer actief

    Precies, ik ook niet, ik weet nog idd dat ik dat altijd erg vervelend vond, voornamelijk met feestjes enzo maar ook thuis! Want ja, ik ga mijn leventje niet in de wacht zetten, bij mijn moeder heeft het ook jaren geduurd namelijk voor het lukte. Toch smaakt elk wijntje wel anders zolang de kans bestaat dat je zwanger bent, en niet in positieve zin ;)
     
  18. neeltje

    neeltje Fanatiek lid

    17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    ik drink nooit alcohol dus heb daar geen last van, maar ik denk dat je moet doen waar je jezelf lekker bij voelt hoor!!
     
  19. Niet meer actief

    Hmm kan ook altijd nog eerste helft van cyclus 'normaal' leven en de tweede helft een beetje opletten... maar da's van later zorg :D
     
  20. Diddl

    Diddl Fanatiek lid

    13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Welkom. Door omstandigheden begin ik als de :evil: er weer zijn met de pil. Gelukkig maar tijdelijk want eind dit jaar gaan we echt voor ons vierde wondertje.
     

Deel Deze Pagina