in snap er werkelijk NIETS meer van ... :?

Discussion in 'Zwanger worden' started by babylove 85, Feb 4, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

May 22, 2013
    1,632
    0
    36
    hoi hoi ,

nu snap ik het even allemaal niet meer
    zal het even kort uitleggen

ik had week voor men ongesteldheid 3 maal ( achteraf bekeken vals) positieve testen van sensitest.
    ik ben maandag 24 januari ongesteld geworden (hevig met stolsels)
    1dag hevig en drie dagen lichter ongesteld
    nu sinds zondag had ik terug ongikramp en werd ik terug ongesteld en heb nu nog steeds bloed bij het afvegen .
    nu doe ik net een ovulatietest en die is zo goed als positief ... :( kan dit? ik snap er werkelijk niets van .

heeft nog iemand dit gehad? kan dit nu een eisprong zijn terwijl ik nog bloed verlies???

2. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

May 22, 2013
    1,632
    0
    36
  3. Brabootje

Brabootje Actief lid

Feb 11, 2013
    395
    1
    18
    NULL
    Hoi,

Ik zie dat je pas met de pil gestopt bent, wellicht is je cyclus daarom nog van slag. Het zou wel vroeg zijn voor de eisprong, op dag 9, lijkt me.. Ik zou voor de zekerheid maar even door blijven testen de komende dagen.
    Overigens kan je ook bloed verliezen tijdens je eisprong, heb ik gelezen.

4. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

May 22, 2013
    1,632
    0
    36
    ja inderdaad heb mijn 1ste cyclus nog maar net achter de rug .
    maar ik vind inderdaad dag 9 ook wel heel vroeg om al een naderende eisprong te hebben ... en dan dat bloedverlies ... :(
    ik weet niet wat ik ervan moet denken

5. Key

Key Fanatiek lid

Dec 13, 2013
    2,145
    0
    36
    Italië
    Die ovulatietest is echt nog niet positief hoor! Kan zijn dat je wat meer lh in je lijf hebt. Zou gewoon even doortesten elke dag!

6. Tikske

Tikske Actief lid

Jan 30, 2007
    265
    0
    0
    Thuismama
    België
    Ik zag dat je positieve zwangerschapstesten had, heb je intussen al nog een zwangerschapstest gedaan? Om toch een zwangerschap uit te sluiten, want ovulatietesten kunnen ook positief aangeven bij zwangerschap, en misschien is/was er wel een beginnende zwangerschap.

7. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

May 22, 2013
    1,632
    0
    36
    nee heb geen zwangerschapstest meer gedaan , omdat ik toch ongesteld was geworden en toch echt wel veel bloed verloor dus was echt wel een ongesteldheid.

ja had 3 keer met sensitest getest 2 keer heel vaag en 1 keer toch wel redelijk duidelijk. maar we denken dat die vals en onbetrouwbaar geweest zijn want de kv2v5 gaf niets aan .

is ook totaal niet in me opgekomen om nog een zw test te doen?
    misschien toch eens proberen om uit te sluiten dan ...

8. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

May 22, 2013
    1,632
    0
    36
    heb dus even op jou aanraden een zw teste gedaan en :$ er staat een tweede streep ... wat is dit nu ? ?? ik snap het niet ik ben toch ongesteld geweest?

9. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

May 22, 2013
    1,632
    0
    36
  10. IsaB

IsaB Niet meer actief

Haha ja hoor ! BAM :D

Hiermee durf ik je echt wel te feliciteren !!!

11. Brabootje

Brabootje Actief lid

Feb 11, 2013
    395
    1
    18
    NULL
    Jaaah, da's duidelijk een streep... spannend zeg! Misschien toch even de huisarts bellen?

12. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

May 22, 2013
    1,632
    0
    36
    maar ik ben ongesteld geweest ??? en heb nu nog steeds bloed bij het afvegen.
    heb echt wel 1 dag serieus veel bloed verloren vorig week met stolsels ... ? kan dit wel?

13. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

Mar 28, 2012
    1,968
    0
    0
    Overijssel
    Misschien had je 2 eitjes en dus 1 vroege miskraam.

14. arabesk

arabesk Actief lid

Mar 12, 2011
    202
    1
    0
    schoonmaak
    roeselare belgie
    Dat kan maar kan ook een miskraam zijn. Best naar dokter gaan

15. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

May 22, 2013
    1,632
    0
    36
    heb net gebeld en ze is op huisbezoek kan om 5uur terug bellen
    wat raar ... ben er niet gerust op

16. Love2Live

Love2Live Fanatiek lid

Oct 18, 2013
    1,786
    722
    113
    Je temperatuur is ook nog best hoog en daarnaast lijkt het alsof je op 28 januari een innestelingsdip hebt gehad! Spannend meis! :)

17. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

May 22, 2013
    1,632
    0
    36
    ja men temperatuur vond ik ook al een tijdje best raar , heb nooit getemperatuurd hoor dit is de eerste keer , maar ik heb al heel mijn leven een gemiddelde temperatuur van 36.2 a 36.3 nooit hoger en nu is ie steeds redelijk hoog , dat vond ik ook al zo raar ,maar dacht dat het normaal was ...

18. Love2Live

Love2Live Fanatiek lid

Oct 18, 2013
    1,786
    722
    113
    Alles wijst op een zwangerschap. Ik durf het niet met zekerheid te zeggen, maar volgens mij daalt je temperatuur naar tempniveau van voor de eisprong als je een miskraam zou hebben (gehad).

19. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

May 22, 2013
    1,632
    0
    36
    en als ik nu een digitale test doe dat gaat ook niet meer zekerheid geven denk ik he ?
    ik hoop dat ik misschien nog bloed kan laten nemen ofzo vandaag... of zou ik naar de gyn bellen om informatie? maar die gaan mij ook niet veel kunnen vertellen misschien?

20. Love2Live

Love2Live Fanatiek lid

Oct 18, 2013
    1,786
    722
    113
    Digitale test zal waarschijnlijk ook bevestigen dat je HCG concentratie hoog genoeg is om te detecteren.. Ik zou wel zeker om advies vragen, dat kan geen kwaad. Om je ongerustheid weg te nemen. Ik ken toevallig een meid die aan het begin van haar zwangerschap regelmatig bloedde, maar er was niks ernstigs aan de hand.

Share This Page