vraag

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door lennyt, 28 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    Vandaag oud bloed verloren dus ga er van uit dat ik ongesteld ben maar nu heb ik dus een cyclus van 27 dagen maar mijn eisprong is pas rond de 17e cyclusdag geweest dus deze keer maar een lf van 10 a 11 is dat een probleem voor een innesteling ??

2. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Goedemorgen,

een luteale fase van 10-11 dagen is voldoende om een bevrucht eitje te laten innestelen. De innesteling vindt plaats 6 tot 12 dagen na de eisprong. Dus bij dag 10 of 11 mag je verwachten dat je lichaam al genoeg hcg heeft aangemaakt om de menstruatie tegen te houden. Succes!

Groetjes Monique

3. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    ben wel geteld nog geen halve dag ongesteld geweest snap der geen piep meer van

4. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Lennyt,

toch maar even een testje doen dan! Lastig hè, als je af moet wachten en je lijf niet helemaal doet wat het normaal doet....

Groetjes Brigitte

5. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    kan een ovulatietest op cyclusdag 7 al positief zijn ?

6. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Goedemiddag,

theoretisch is het mogelijk, maar het is wel vroeg. Heb je ook nog andere symptomen die wijzen op een naderende eisprong? Als ik je berichtjes lees, is je cyclus echt een beetje van slag. Dus het zou zo maar kunnen. Ik zou ieder geval, voor de zekerheid, deze kans benutten! Succes!

Groetjes Monique

7. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    hijs niet helemaal positief hoor dat niet

8. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Dan zou ik je aanraden nog even door te testen tot het echt goed positief is! Succes!

Groetjes Monique

9. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    nu heb ik nog een vraag hoe zit het met langzamer hcg aanmaken en testen om de hoeveel dagen kun je dan testen ???

10. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Hallo lennyt,

kan je de vraag die je wilt stellen wat duidelijker omschrijven? Hiervoor heb je het over ovulatietesten en nu over hcg en testen. Heb je het vermoeden dat je zwanger bent? Laat maar weten wat je graag wilt weten.

Groetjes Monique

11. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    Heb eergister ee kruidvattest met een vaag streepje gehad met het blote oog vaag te zien maar als ik hem op foto zet zie je eigenlijk niks dus weet niet zo goed wat te doen

12. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    nu vanmiddag getest maar weet niet of er 2 of 3 uur tussen zat en der was geen streep meer te zien reageren ze ook op een eventuele blaasontsteking

13. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Een blaasontsteking heeft geen invloed op een zwangerschapstest of een ovulatietest. Wel is het belangrijk als je het vermoeden hebt een blaasontsteking te hebben, je urine te laten checken bij de huisarts. Veel water drinken en vitamine C wil soms al helpen de klachten te verminderen. Succes!

Groetjes Monique

14. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    ja dat doe ik ook veel drinken denk gewoon dat het een indroogstreepje geweest is alhoewel ik dat nog nooit gehad heb mja pech

Deel Deze Pagina