Hallo, Ik ben 18 juli gecuretteerd. Hoe moet ik nu mijn cyclus tellen? De dag van curettage als eerste dag van menstruatie? Of zit dat anders. Ben er helemaal kapot van, wil graag zo snel mogelijk weer zwanger worden. Groetjes Liana.
Goedemiddag, Ten eerste wil ik tegen je zeggen dat ik het heel erg voor je vindt dat het mis is gegaan en ik begrijp heel goed dat je snel weer zwanger wilt worden. Het is lastig te zeggen of je 18 juli als eerste dag kan tellen van een nieuwe cyclus. Sommige vrouwen zijn 4 weken na de curettage weer ongesteld, maar het kan ook langer duren tot wel 10 weken. Soms heeft het lichaam meer tijd nodig om weer in een normale cyclus te komen. Ik raad je aan goed te letten op symptomen van de eisprong. Deze symptomen staan goed uitgelegd op Ovulatie Berekenen - Zwanger worden ! Dit geeft je denk ik meer houvast dan er van uitgaan dat 18 juli de eerste dag is van een nieuwe cyclus. Veel sterkte en succes toegewenst. Ik hoop dat je snel weer zwanger mag zijn. Groetjes Monique
Hallo Monique, Bedankt voor je reactie, hier kan ik wel mee verder. Ik hoop ook dat ik snel weer zwanger mag worden, volgens mij kan ik dan pas deze miskraam een beetje een plekje geven. Groetjes Liana.
Ik heb nog even een vraagje mbt de curettage die ik 18 juli jl heb gehad. Ik heb nog steeds geregeld last van menstruatie achtige krampen. Ik weet eigenlijk wel zeker dat het mijn darmen niet zijn, want dat voelt heel anders. Mijn vraag is of dit kwaad kan en of ik me al dan niet zorgen moet maken? Groetjes!
Goedemorgen, nee hoor dat kan geen kwaad. Er is natuurlijk veel gebeurd in je baarmoeder, waardoor er nu nog wat reactie kan zijn. Zolang de pijn niet extreem is, kan het geen kwaad. Succes! Groetjes Monique