Uitslag overleg voedingskundige Nutricia

Discussie in 'Over deze site' gestart door Beatissimam, 1 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beatissimam

    Beatissimam Fanatiek lid

    23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Babii op 13/7:

    ...maar zoals aangegeven wordt dit meegenomen in het overleg tussen het beheer en de voedingsdeskundige.


    Prinses op 27/7:

    Momenteel is het beheer in overleg, zodra er meer bekend is zullen wij een update geven.


    Natasja op 3/8:

    Er is dus overleg geweest, we wachten op beheer.

    Tevens zullen wij zoals aangeven terugkoppelen wanneer we meer informatie hebben.


    Babii op 13/8

    Het Beheer komt echt zo spoedig mogelijk terug op al jullie vragen.



    Beheer op 25/8:

    Beste Beatissimam en overige dames,

    Het is inmiddels bekend bij Nutricia en samen gaan we kijken hoe we dit kunnen veranderen. Er is alleen nog geen overleg met Nutricia geweest. Dit zal in september plaatsvinden.

    De uitkomst van dat overleg zullen we hier communiceren.


    Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl


    Gaarne dan! Of dachten jullie dat ik het vergeten was?
     
  2. Whysteria

    Whysteria Niet meer actief

    Ik vroeg me al af waar je bleef... :D
     
  3. Sanne1985

    Sanne1985 Niet meer actief

    Ik zat er al op te wachten :D

    Ben ook erg benieuwd!
     
  4. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.179
    6.711
    113
    En terecht TS

    Ben ook benieuwd
     
  5. Islah

    Islah Niet meer actief

    Ik ben soms ook wel benieuwd, m.n waarmee ze nu weer kunnen komen om het te rekken...
     
  6. MamaBenjamin

    MamaBenjamin Niet meer actief

    Haha, ik zat er gister nog aan te denken, maarja dat was nog september. Ik had al een vermoeden dat je een topic zou openen op de 1e van oktober:D
     
  7. TinaTeenslipper

    TinaTeenslipper VIP lid

    5 jun 2013
    6.818
    394
    83
    sorry maar gewoon schandalig dat het zo lang duurt. benieuwd waarmee ze nu weer komen. ze zullen vast gister pas overleg hebben gehad met nutricia;)
     
  8. Beatissimam

    Beatissimam Fanatiek lid

    23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eerlijk gezegd is mijn hoop en vertrouwen dat ik na maanden nog een fatsoenlijke reactie krijg compleet verdwenen. En als ik al een fatsoenlijke reactie krijg, zal het antwoord mij waarschijnlijk tegenvallen. Het Beheer zoekt gewoon geldschieters en of dat nou is in de vorm van achterlijk voedingsadvies of zwaar irritante beeldvullende reclame zal het Beheer worst wezen.

    De kwaliteit van ZP gaat op dat gebied met sprongen achteruit.
     
  9. TinaTeenslipper

    TinaTeenslipper VIP lid

    5 jun 2013
    6.818
    394
    83
    jij zegt precies wat ik daarstraks al dacht;) maar ik dacht laat ik mn bakkes vandaag eens netjes houden:D
     
  10. yenolah

    yenolah Fanatiek lid

    12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Inderdaad. Dat is wel duidelijk.

    Ik zat van de week eens wat antwoorden te bekijken daar. Tennkrommend.
     
  11. prinses

    prinses VIP lid

    20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Jan en/of Lotte zullen hier vast binnenkort uitsluitsel over geven.

    Even een opmerking op persoonlijke titel. Ik vind de manier waarop er in dit topic gecommuniceerd wordt, niet prettig. Het is de toon die de muziek maakt. Ik vind het jammer dat we soms niet op een volwassen manier kunnen praten met elkaar. Tuurlijk mag je een andere mening hebben, en mag je vinden dat het te lang duurt, maar mijns inziens kun je dat ook op een andere manier duidelijk maken. Ik krijg daardoor de indruk dat sommigen onder ons misschien meer op zoek zijn naar sensatie dan naar een antwoord op de eigenlijke vraag. Maar het kan zijn dat ik er compleet naast zit.
     
  12. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.179
    6.711
    113
    Prinses...ik heb dat gevoel juist helemaal niet.

    Ik begrijp TS wel dat ze steeds met een kluitje in het riet wordt gestuurd.

    Zeg dan dat het een moeilijke kwestie is en niet 1 2 3 op te lossen. Dat ze tijd nodig hebben.

    Nu geven ze steeds een datum maar komen die afspraak dan niet na.

    Ook niet echt netjes... toch?
     
  13. Amare

    Amare Niet meer actief

    Ik heb meerdere topics over dit onderwerp gevolgd en vond juist dat er in dit topic netjes gereageerd werd.
    Begrijpelijk dat bij een aantal die irritatie wat hoog oploopt, omdat het maar blijft duren.
     
  14. yenolah

    yenolah Fanatiek lid

    12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Nee, deze manier van topic openen is geen sensatiezoekerij in mijn opinie. Blijkbaar is het nodig om er zo een keer wat beweging in te zetten.
     
  15. Beatissimam

    Beatissimam Fanatiek lid

    23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ach Prinses, ga nou niet de verongelijkte moderator uithangen!

    Als 3 maanden lang wordt ieder topic erover door jullie dichtgetimmerd en houden jullie ons aan het lijntje, dát is pas onvolwassen en onpersoonlijk! (Ik bedoel: Lotte en Jan, welke Lotte en Jan? Wij leden hebben te maken met 'het Beheer'. Ze hebben bewust gekozen om zich zo onpersoonlijk en arrogant te profileren.

    Ik vind jouw reactie eerder badinerend en stemmingmakend!

    En ik heb nog het gevoel ook op mijn tellen te moeten passen. Het is net alsof je tegen een agent zegt: 'Hee, waarom krijg ik deze prent, belachelijk!' en je meteen een prent er bovenop krijgt voor het beledigen van een agent.

    Je snapt het best; act like it.
     
  16. prinses

    prinses VIP lid

    20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik vind dat er aannames geplaatst worden die niet berusten op feiten en daar stoor ik me persoonlijk dan aan. Jan en Lotte beheren deze site vanuit de beste intenties. Maar misschien zie ik dat zo, omdat ik ze persoonlijk ken en daarom op die manier een andere invulling kan geven aan hun intenties. Volgens mij is er nergens een echte datum genoemd, alleen dan dat er in september een overleg is. Ik begrijp wel dat het vervelend is dat er nog geen antwoord is. Ik weet het antwoord ook niet, maar ga er vanuit dat deze de komende dagen zal volgen. . .
     
  17. Amare

    Amare Niet meer actief

    #17 Amare, 1 okt 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 okt 2014
    Laat maar:cool:
     
  18. Beatissimam

    Beatissimam Fanatiek lid

    23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad Prinses; jij kent ze persoonlijk. Ik heb geen idee wie er achter het Beheer schuil gaat. Ik vind jouw objectiviteit als moderator dan ook ver te zoeken in deze, maar dat zeg je zelf al.

    En ja, ik vind het wel nodig om het Beheer aan hun eigen beloftes te herinneren, want ik heb geenszins het idee dat het Beheer uit zichzelf hierop terug zou zijn gekomen.

    In een bestaand topic kan dat ook niet, want die zijn allen dichtgetimmerd.

    Jij voelt je duidelijk in je kruis getast omdat jij een persoonlijke band hebt met het Beheer. Ik niet, ik wil gewoon eerlijk antwoord op mijn vragen, zoals is beloofd.

    Jij geeft hier nu een toon aan de muziek!
     
  19. prinses

    prinses VIP lid

    20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik laat de discussie voor was het is, omdat ik deze manier van communiceren niet prettig vind. Ik zal het beheer benaderen met de vraag of ze een toelichting willen geven.
     
  20. Beatissimam

    Beatissimam Fanatiek lid

    23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een toelichting hoeft niet hoor, gewoon dit:

    'Het is inmiddels bekend bij Nutricia en samen gaan we kijken hoe we dit kunnen veranderen. Er is alleen nog geen overleg met Nutricia geweest. Dit zal in september plaatsvinden.

    De uitkomst van dat overleg zullen we hier communiceren.'


    En als dit topic dan gewoon open blijft, dan kan het Beheer de weg makkelijk vinden.
     

Deel Deze Pagina