voel me beroerd

Discussion in 'Eerste symptomen' started by dorisn, Oct 25, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dorisn

dorisn Fanatiek lid

Jun 2, 2007
    4,319
    37
    48
    ede
    Vannacht heb ik heel skecht geslapen omdat mn man pas om 3.30 van zn werk thuis was (overwerk wat mega uitliep). Nu heb ik de pech dat mn misselijkheid erger wordt als ik slecht geslapen heb. Je raad het al ik voel me beroerd. Ik krijg bijna niks naar binnen en zolang ik stil lig in bed gaat het wel. Ik leef vandaag op water bescuitjes en vanille vla. Wil me gaan douchen maar ik ben bang dat ik daar te slapjes voor ben. Als ik aan ander eten denk wordt ik al misselijk. Ik hoop dat ik me morgen weer beter voel want ik vind dit zo niet leuk.
    Sorry voor mn geklaag.
    Iemand misschien tips wat ik nog zou kunnen eten zodat ik me wat minder slap voel?

2. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

Jan 11, 2014
    1,269
    16
    38
    hey meid,

bij mijn vorige zwangerschap had ik dit ook..
    probeer toch wat eerder naar bed te gaan of overdag af en toe te slapen.
    probeer altijd iets te eten op zak te hebben zodat je af en toe iets kan eten.
    ik heb nu nog nergens last van maar heb alvast van die choco koekjes van prince weetje wel met stukjes chocolade en kleine ontbijtkoekjes gehaald want dan heb je altijd iets op zak en je krijgt er energie van.. en probeer wel goed je avond eten te eten want dan slaap je misschien ook een stuk beter.. en voor ontbijt nam ik vaak fruit ontbijt... als je dat er uit gooit komt het er ook makkelijker uit en gaat het in de loop van de tijd niet zo pijn doen.. dat had ik heel erg..

heel veel succes!

3. LoveShineALight

LoveShineALight Fanatiek lid

Feb 16, 2014
    1,217
    116
    63
    Een bouillonnetje kan ook helpen je iets fitter te voelen. Ik merkte dat door bouillon ik ook een beetje trek kreeg, kon (al dippend in de bouillon) dan ook een broodje weg krijgen.

Verder indd je rust nemen
    Op tijd gaan slapen of tussendoor lekker gaan liggen. Je lichaam is hard aan het werk :)

4. dorisn

dorisn Fanatiek lid

Jun 2, 2007
    4,319
    37
    48
    ede
    Ik heb gisteren bijna de hele dag op bed gelegen en af en toe geslapen. Het grote nadeel is dat ik heel slecht kan overgeven en het me dus dwars blijft zitten. Gisterenavond 2x wat eruit gegooid en vannacht goed geslapen. Was wel al om 7uur wakker en ben er toen maar uit gegaan omdat im trek had. Heb nu al 2 witte bolletjes met jam op en voel me weer een heel stuk beter dan gisteren.

Ik heb ook altijd wat te eten bij me. Naast mn bed staan wat koekjes en in mn tas zit ook altijd wel iets van een koekje en kauwgom. Vaak ook nog een flesje water bij me.

Vond het gisteren zo sneu voor mn zoontje. We zouden nieuwe schoenen gaan kopen, maar dat ging niet door. Gaan we nu woensdag maar doen denk ik.

Share This Page