Bruinverlies

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door swijger606, 16 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. swijger606

11 feb 2010
    30
    0
    6
    Hoi allemaal

Ik heb eventjes een vraagje ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

We zijn sinds een paar maanden bezig om zwanger te worden. Ik zit nu op 11 dpo en verlies sinds vandaag bruin iets ik heb vrijdag en gister getest en helaas negatief. Wat denken jullie? Maak me beetje zorgen dat het weer niet gelukt is omdat ik al bruin verlies ik moet donderdag ongesteld worden. Zal ik morgen nog testen of afwachten?

2. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Als je donderdag ongesteld moet worden, zou ik gewoon even afwachten tot dan...
    Het zou zonde zijn als je er zoveel testjes tegenaan gooit en dan toch niet zwanger blijkt deze ronde...
    Probeer even af te wachten wat donderdag zegt, het is moeilijk, dat begrijp ik, maar teveel teleurstellende testen zijn ook niet leuk hé!

3. Wiskagirl

Wiskagirl Bekend lid

6 okt 2011
    718
    0
    16
    Roosendaal
    herkenbaar! ik had gisteravond precies hetzelfde alleen vandaag is het veranderd in een beetje rood bloedverlies
    ik heb donderdag ook mn nod.
    vervelend he al dat afwachten!

4. swijger606

11 feb 2010
    30
    0
    6
    Hartstikke bedankt voor je lieve berichtje ik ga het gewoon eventjes afwachten tot donderdag

5. Onzeker86

Onzeker86 Nieuw lid

1 mei 2013
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai allemaal,

Dit is onze eerste ronde IUI.... hiervoor 6 maand chlomid en 6 maand gonal f gehad... nu heb ik op dag 13 de pregnyl spuit gezet en dag 14 hebben we onze eerste IUI gehad. officieel is mijn NOD a.s. zondag, maar heb sinds gisteren bruin verlies en vandaag nog steeds?
    kan dit een innestellingbloeding zijn of een begin van de ongesteldheid. ik heb het nog nooit te vroeg gehad in de twee jaar dat we al bezig zijn....

dit is mijn eerste bericht wat ik plaats... hoop op wat duidelijkheid :(

groetjes!

6. Tunisiana

Tunisiana Bekend lid

3 nov 2014
    550
    146
    43
    NULL
    NULL
    ik denk dat het allebei zou kunnen. ik had het als innesteling maar ook om aan te geven dat de menstruatie eraan komt.
    vrijdag een early test doen ?
    super spannend zo n eerste iui en de wachtweken pff. succes!

7. PrettyGreenEye

PrettyGreenEye Fanatiek lid

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    pas ontslaan omdat ik aan mijn kinderwens begon, n
    ham, limburg, belgie
    hoi meiden :)
    het kan inderdaad een innesteling zijn of een vroegere menstruatie.
    op internet lees je wel dat innestelingsbloed bruin is omdat het oud bloes is.
    ik had op 10dpo smorgens een negatieve test, namiddag had ik roze slijm dus ik dacht game over en stelde me er niets meer bij voor. 12dpo had ik een super licht streepje en op nod zag je precies geen streepje meer, zeer teleurgesteld natuurlijk, 2dagen na nod een clearblue digitaal gedaan en een streepjes test: streepje nog steeds zeer licht maar de cb gaf toch + 2-3weken aan :) en kijk mn banner ben nu 6weken zwanger.
    bij mij werkten de streepjes testen gewoon niet goed, ik heb de zekerheid gekregen door de cb en raad deze ook aan om te doen vanaf je nod.
    veel succes en hopelijk goed nieuws voor jullie

knuffel

8. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    Ik had altijd bruinverlies 2 à 3 dagen voordat mijn ms door kwam. Bij mijn zwangerschappen bleef het bruinverlies toen juist weg.

Deel Deze Pagina