Last van vagina na 7 weken bevalling.

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by beertje22, Mar 7, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. beertje22

beertje22 Fanatiek lid

Jan 6, 2014
    1,615
    49
    48
    huisvrouw
    Thuis
    Hallo, ik ben inmiddels alweer 7 weken geleden bevallen van een gezonde zoon! Alles ging hartstikke goed, zowel met m'n zoontje als met mij. Ik ben ingeknipt, en het waren oplos hechtingen. Ben 5 weken daarna op controle in het ziekenhuis geweest om te laten controleren of alles goed was. Dat bleek ook zo te zijn. Was inmiddels alweer aan de pil gegaan, en had net m'n stopweek achter de rug.
    Maar er blijft maar gelig uit m'n vagina komen. En soms is het ook weer bruinig... Wat zou dat kunnen zijn? Ik heb sinds een weekje ook weer een beetje last van m'n vagina, als ik loop/zit/sta. Niet met plassen of zo. Enig idee wat het zou kunnen zijn?

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi Beertj22,

tijdens je stopweek ben je ook goed ongesteld geworden? Je eerste menstruatie is een sort laatste grote schoonmaak en dat kan anders zijn dan anders. Vaak heviger, maar ook het bloedverlies en de afscheiding ervoor en erna kan anders zijn. Gelig kan op zich ook, maar let erop dat je geen vaginale schimmelinfectie hebt (rood, jeuk, geïrriteerd). Daar klinkt het nu wel een beetje naar. Je kunt je huisarts maandag even bellen voor controle. Maar op zich is het niet gek als je verder geen klachten hebt als koorts of flinke buikpijn. Geef het in dat geval maar even de tijd.

Groetjes Brigitte

3. beertje22

beertje22 Fanatiek lid

Jan 6, 2014
    1,615
    49
    48
    huisvrouw
    Thuis

Ja, tijdens de stopweek gewoon normaal ongesteld geworden. Ik heb er geen jeuk, irritatie aan, of dat het rood is. M'n vriend kijkt er dan eventjes naar en die zeg dat het niet rood is. Hopelijk is het niets.

Share This Page