Maansteen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door farfan, 9 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. farfan

    farfan Actief lid

    5 jul 2007
    324
    0
    0
    verzorgende
    deventer
    Hoi meiden,

    Ik heb een vraag: Ik heb ongeveer 2 weken geleden een maansteen gekocht.
    Ik droeg hem om mijn nek met een plastic draadje. Hij viel meteen in de daarna volgende 3 dagen er 2 keer af!
    Toen heb ik hem om mijn armband gedragen maar ook daar bleef hij niet zitten. Nu heb ik hem in mijn bh gespeld en nu blijft hij wel zitten.
    Maar vond de gedachtte er bij wel een beetje griezelig, misschien viel hij er zo vaak af omdat ik niet zwanger kan worden :( verzin maar wat hoor.
    Ze zeggen wel dat als die er afvalt dat die dan zijn werk heeft gedaan, maar ik denk dat dat bij mij niet het geval is...

    Wat denken jullie?

    Liefs Farfan
     
  2. tijgertje23

    tijgertje23 Fanatiek lid

    28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hey farfan

    Ik was gister in winterswijk op de markt
    en er stond een vrouw met een kraam met allemaal stenen
    Ze heeft dus ook een eigen winkel en showroom in halle dchtbij varsseveld
    dus daar gaan we binnenkort heen

    Dus ben benieuwd

    Liefs Tijgertje23
     
  3. BlaBlaBla

    BlaBlaBla Bekend lid

    25 jun 2007
    996
    0
    0
    ze zeggen idd dat de steen afvalt als hij zijn werk gedaan heeft..
    Aan de andere kant komt mijn nuchtere ik dan om de hoek kijken en vraag ik me af hoe dat zit hoor...er zit een ijzertje voor t hanggedeelte in de steen en die is met lijm vastgemaakt, dus mischien is ie niet goed gelijmd geweest hihi

    Ik draag trouwens ook sinds een maand ofzo een maansteen :)
     
  4. smoekie

    smoekie VIP lid

    7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    tja als de steen af valt heeft hij zijn werk gedaan zeggen ze...

    en bij de 1 is het zwanger worden, bij de ander het regelen van je cyclus e.d.

    dus als de steen af blijft vallen zou ik hem niet meer omdoen als ik jou was, of een andere steen kopen want dan is de kracht uit de steen.

    ik heb zelf ooit eens een maansteen gekocht en deze werd me zeg maar "aangemeten"" omdat het ook wel eens zo kan zijn dat een maansteen niet bij je past.

    ondanks dat deze steen was "aangemeten" merkte ikzelf dat ik er gruwelijk sjagerijnig van werd en nadat ik de steen afliet alles weer "normaal" werd....niet lang daarna bleek ik zelf zwanger te zijn, terwijl wij dachten aangewezen te zijn op de mm...

    dus wat ik je aanraad ga naar een goede winkel waar ze je kunnen adviseren want ze zeggen altijd dat je niet "zomaar" een (maan) steen moet kopen...

    succes
     
  5. Shiva1985

    Shiva1985 Lid

    11 jul 2007
    50
    0
    0
    verkoopster bij etos
    Utrecht
    ik heb gister toevallig een maan steen gekocht voor me beste vriendin.
    ik hoop dat ze er wat aan heeft.
    heb er wel een briefje bij gekregen waar in staat als de maan steen afvalt kwijt raakt of er komt een barst in moet de persoon hem aflaten af doen en weg leggen en dan afwachten of de steen zijn werk heeft gedaan.
    zo niet moet er een nieuwe maansteen gekocht worden.
    ook kan je een maansteen als cadeau geven maar het kan ook zijn dat de steen inderdaad niet geschikt is voor de persoon en dan snel de steen zal kwijt raken of verliesen.
    ik heb wel gekeken samen met die vrouw naar de vorm en ze zei dat ik een vorm had gekozen waar veel energie in stroomde en ze vond het een goed idee als ik de steen pakte en aan me beste vriendin dacht.
    dus ze legde de steen terug ik deed me ogen dicht en dacht aan me vriendin en ik pakte toevallig de zelfde steen.
    ze zei dat ik en me vriendin elkaar goed aanvoelde en dat deze steen bij zowel haar en mij hoorde?
    dus ik hoop dat het goed is hahaha.

    xxx samantha
     
  6. Shiva1985

    Shiva1985 Lid

    11 jul 2007
    50
    0
    0
    verkoopster bij etos
    Utrecht
    heb dit even opgezocht op google.
    vond het wel leuk om de uitleg hier neer te zetten.


    Zij is de vruchtbaarheidssteen bij uitstek. Uit eigen ervaring heb ik gezien hoe vrouwen met een niet vervulde kinderwens met de hulp van maansteen alsnog zwanger raakten. De maansteen reguleert de hormonen en daarmee je maandelijkse cyclus. De zwangerschap en de bevalling worden door haar gesteund. Ook bij klachten van P.M.S. en de menopauze kan zij worden ingezet. Maanstenen absorberen pijn en regenereren de weefsels. Verder is ze inzetbaar bij oedemen, maagklachten en obesitas (overgewicht).
    Om slapeloosheid of nachtmerries te verdrijven leg je een maansteen onder je kussen. Er wordt wel gezegd dat als je van een maansteen droomt dit een teken is van aankomend gevaar. De maansteen past bij verharde en verbitterde mensen.

    Verzorging van je maansteen:
    De steen is gevoelig voor hitte en licht. Doordat ze relatief zacht kan ze gemakkelijk beschadigen. Reinig haar in stromend water en laad haar op in de wassende maan.

    xxx samantha
     
  7. pluys

    pluys Fanatiek lid

    30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    ik geloof het niet zo erg meer allemaal! Als de maansteen echt zo goed zijn werk zou doen dan waren we toch allemaal binnen de kortste keren zwanger. En dan hoeven veel meiden toch niet die vervelende mmm in.
    Zelf heb ik hem ook gedragen hoor, maar ben er niet zwanger mee geraakt. Heb de steen ook niet aanlaten meten dus daar kan het ook aan liggen. Maar baad het niet dan schaad het ook niet toch.
     

Deel Deze Pagina