Hallo! j.l 27-08 heb een een 2e MK gehad in 4 maanden tijd. Sinds die tijd blijf ik klachten houden. Ik heb ontzettende buikpijn wanneer ik aandrang heb ontlasting te krijgen. Deze pijn heb ik soms ook als ik ongi ben en ik ontlasting moet krijgen. Hebben jullie hier ervaring mee? Zijn er meer vrouwen die hier last van hebben. Op de echo die ik de 27-08 heb gehad verdachten ze me van een BBZ, omdat er niks meer te zien was van een vruchtje in de bm. Ik was 6 weken zwanger.....en om mijn bm heen zagen ze ook wat vocht zitten. Vandaar dat ze dachten dat het een BBZ was. Ik heb bloed laten prikken die dag en 2 dagen daarna weer en het zwangerschapshormoon was keurig gezakt....dus geen BBZ. Het was een mk, waarbij het vruchtje ws al heel vroeg was gestopt met groeien en dat het al was uitgedreven. Maar omdat ik nu buikklachten blijf houden ben ik toch een beetje bang! Er is geen echo gemaakt.....na die 2 dagen wachten op de uitslag van het bloed.... wat denken jullie..... : alvast bedankt
Hellow ik ben toch wel erg beneiuwd hoe jullie er over denken, willen jullie mn vraag beantwoorden? bedankt hoor grtjs
Hoi Foreverfriend, hoe gaat het intussen met je? Je ziet wel eens vaker dat na een paar miskramen achter elkaar je lichaam een beetje van slag is. Je hebt wat buikkrampen en een onbestemd gevoel onder in je buik. Het zal wrs zijn van je baarmoeder die weer normaal formaatje wordt, je darmen komen weer op hun plek (ook al zijn ze maar een klein stukje verschoven) en de hormonen die bij de zwangersxhap horen nemen af en dat heeft ook invloed op je darmen en daarmee je baarmoeder. Alles reageerd in dat gebiedje op elkaar. En wellicht komen er ook wat spanningen bij. Je eerste menstruatie zal wel wat heftiger zijn en hopelijk is het daarna allemaal weer een beetje de oude. Groetjes Brigitte
Hi Brigitte nog bedankt hoor voor je antwoord Ik ben inmiddels ongi geworden een week te vroeg! Bij mijn vorige MK werd ik gewoon na 28 dagen ongi en nu dus na 23.... Het rare is dat ik nu ongi ben en helemaal geen pijn meer heb... de ongesteldheid is wel iets heftiger qua bloeding en stolsels. Was wel even van de kaart toen ik ontdekte ongi te zijn, maar nu weer wat positiever, des te eerder hebben we weer kans op een ons wondertje! !