ben sinds februari 2007 gestopt met de pil en heb nu steeds een cyclus van 20 is nu al 2 keer voor gekomen ik schrok me de eerste keer kapot want ineens was ik 18 dagen te vroeg ongesteld vergeleken met de andere cyclussen want die zaten zo rond de 35 hoe kan het dat het nu steeds een cyclus van 20 is ? is dat normaal ? ben ik nog aan het ontpillen want snap er niks van eigenlijk zal even alle datums en cyclussen intypen 1 februari cyclus 28 dagen 8 maart cyclus 36 dagen 12 april cyclus 36 dagen 20 mei cyclus 39 dagen 23 juni cyclus 35 dagen 28 juli cyclus 36 dagen 16 aug cyclus 20 dagen 4 sept cyclus 20 dagen en verlies nu ook beetje bloed dus denk dat het morgen wel helemaal los breekt en dat het dan weer een cyclus van 20 dagen is heb je dan wel een eisprong of heb je die altijd ? Groetjes marina
Hi marina, Ja je hebt dan wel een eisprong alleen een stuk je vroeger dan bij je ander cycli, Je kan hier ook eens mee naar je huisarts gaan want het is toch wel een beetje vreemd na zo'n mooie cylclessen. Imke