Vrijdagmiddag had ik follikelmeting. Mijn follikel was bijna 16 mm. Baarmoederslijm was 8.2 Ideaal gezien had ik zondag iui moeten hebben maar dan was het lab dicht dus heb gisteren (zaterdag) iui gehad. Volgens gynaecoloog moest dit kunnen. Vraag me af heb ik überhaupt wel kans? Hoeveel groeit follikel laatste dag nog door? Als ie op vrijdag bijna 16 mm was.. Heb vrijdag dus pregnyl gespoten en de zaterdag iui gehad. heb donderdagavond voor het laatst gonal gespoten. Benieuwd naar eventuele ervaringen?
Geen ervaring maar ik denk dat het prima kan, een follikel groeit minstens 2mm per dag en vaak wel meer. Mijn follikels van 14mm waren 2 dagen later tijdens de punctie allemaal rijp. Succes met wachten!
Mijn follikel was gister ook 16, maar ik moet doorspuiten. Gyn zei tegen mij dat iui geen zin had bij dit formaat. Voor pregnyl moest die toch minimaal 18 zijn. Mij lijkt t ook idd een grens geval,maargoed jouw gym zal wel weten wat ie doet Sucves op t wachtbankje!
Ja klopt 18-21 mm kan maar ik had een keer op 16 mm hadden ze gemist maar daarzo later teste ze voor eisprong via bloed .. Bij eidereen verschiel
Migi bedoel je dat je eisprong had met de kleine follikel en hoe was je progesteron toen? Ze hebben mij gewoon op zaterdag laten komen omdat zondag en tweede paasdag dicht was.. ideale situatie is het zeker niet. Hoop maar dat eitje de laatste dag nog flink gegroeid is voordat ie sprong door pregnyl. waarschijnlijk was dit onze laatste iui poging dus had een optimale situatie gehoopt.
Ik ben bij radboud in nijmegen en die zijn gewoon elke dag open . Ja het is je lichaam sommige vrouwen maak groot eitjes sommige niet eerste iui was raar begonen met gonalf 75 en me Eitje was 1 en groot van 16 mm dus volgende dag moest terug komen voor echo en toen ze kijkt zeg oooo die is weg en we stonde daar in schok dus uiteindelijk geen inseminatie moest van zelf gelukkig we hadden gekluts die avond maar was niets . Toen ze snap niets er van en moest bloedmtesten voor eisprong bij 2 de iui maar Ja toen was 19mm weer een eitje . Bij ivf 11 van 17 19 en 21 mm
Dit is ook niet voor iedereen waar, mijn follikels groeien ongeveer met 1 mm per dag. @Limburger: ik kan me niet voorstellen dat ze je voor niks pregnyl hebben laten spuiten, dus het moet er bij jou vast goed genoeg uit hebben gezien om deze keuze te maken. Succes op het wachtbankje!
Stel dat hij nog 1 mm per dag gegroeid is. Dan was hij 18 mm tijdens de eisprong. En pregnyl zorgt vaak nog voor een extra groeizetje Ik veracht dat je ei zaterdagnacht gesprongen is (als je vrijdag voir 17 uur de pregnyl moest zetten) en dat hij toen zo rond de 20 mm is geweest. Een mooie grootte dus
Exact ik denk ook dat je precies goed uitkomt. Die van mij groeide maar liefst 4 mm!!! Per 24 uur. Alles kan, ze weten vast wat ze doen. Succes met wachten