Zoooo gisteravond(dinsdag 2 voor nod) kwam het eruit ja hoor dik en dubbel ongi Alle hoop pats weer vervlogen en op naaar ronde 16 alwweerr Bij de volgende eisprong zijn we op vakantie in turkije maar daar ga ik gewoon drinken, cocktails enzo jeetje ik ga me niet inhouden op vakantie ik ben er klaar mee Sorry dames dat ik zo bot doe Jullie succes!
Altijd tussen ei en nod geen alcohol en niet roken, opletten met bepaald voedsel , zonnen etc etc Nu even niet meer!
Balen meid, wat duurt het al ontzettend lang voor jullie En doe gewoon wat op dat moment goed voelt voor jezelf en waarmee jij je het beste voelt op je vakantie! Dikke knuffel in ieder geval, soms moet je gewoon even je frustratie kwijt!
Lekker genieten van je vakantie het lekkere eten en cocktails! Zo zie je maar, ook al let je overal op, het maakt toch niet altijd uit.
He jakkes! Dikke knuffel voor jou. Gewoon lekker doen waar jij je goed bij voelt. Als dat de ene keer een drankje is met alchol en de andere keer niet, dan is dat zo. Gun jezelf ontspanning want je moet het ook zien vol te houden.
Sterkte meissie. Ik weet echt hoe je je voelt. Geloof me. Ga lekker genieten van je vakantie. Ik ga dat ook doen volgende maand.. het is idd wat de andere zeggen. We moeten het ook kunnen volhouden. En dat lukt alleen Als We blijven genieten van de andere dingen.. XX
Oh meis, ik weet hoe je je voelt. De frustratie druipt van je bericht. Is er nog actie voor jullie of moeten jullie nu weer afwachten voor het zkh iets doet?
Vreselijk hè die teleurstelling. Ik ken het helaas ook. Geniet van je vakantie, neem zeker een cocktailtje en ga lekker eten waar je zin in hebt. Het traject en het wachten is zooo zwaar, je mag jezelf heus wel eens verwennen! Dikke knuffel.
Je hebt helemaal gelijk meid! Gewoon even lekker los gaan, het nu even tijd voor jou om lekker te doen waar je zin hebt! Ik zeg feesten tot in de late uurtjes en drinken tot je erbij neervalt. (Als dat je ding is tenminste ) dikke knuffel en wie weet komt er de maand daarna een Kadootje voor jou xx
Wat zijn jullie allemaal lief !!! Ik ga zeker genieten daar van een cocktailtje en sigaretje, even nergens rekening mee houden die dagen daar Nee ziekenhuis doet niks meer en in januari mogen we terug komen en volgende stap bespreken Jullie woorden doen me goed xxxx