vraag over slijmpiek

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door minime28, 19 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minime28

minime28 Lid

27 nov 2007
    39
    0
    0
    Lieve dames,

Ik vraag me af hoe hetr zit met de slijmpiek. Wanneer treedt deze op? Precies voor de eisprong? Ik kan het nergens op internet precies vinden. Ik las ergens dat als je ineens een slijmpiek ervaart, dat het dan aangeeft dat je net voor je eisprong zit?

Bij mij ging het nl zo:

Ik had al een paar dagen last van afscheiding, en op dag 13 was het rekbaar en glasachtig en zag ik het ook op mijn toiletpapier zitten. We hebben die avond geklust. Ik kreeg ook rond een uur of 8 's avonds last van steken rechts onder in mijn buik. Standje ik wel op hem, ik hoop dat dat niet erg is. Toen ik me omdraaide was er al flink wat uitgelopen. Is dat erg? Jammergenoeg hebben we op dag 14 en daarna niet meer geklust. Maar 's avonds op dag 14 had ik nog steeds last van steken en ineens vond ik onwijs veel slijm in mijn slipje. Het was dik, doorzichtig en onwijs rekbaar. Ik denk dat ik toen erg vruchtbaar was. Daarna zijn de steken midden in de nacht opgehouden. Ik heb toen ook geen afscheiding meer gevonden.

Weten jullie wat de slijmpiek aangaf, had ik dag 14 of dag 15 een eisprong? En wanneer komt de slijmpiek, precies van tevoren?

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik heb ook nog nergens gelezen hoe het nu precies zit, of dat slijm nou wil zeggen dat je eisprong komt of al gaande is maar vraag me ook af of je daar achter kan komen?! Ik zou denken als je rond die dagen hebt geklust is het goed, aangezien goed zaad erg lang in leven kan blijven...

Wij hebben ook op de eerste dag dat dat slijm begon bij mij geklust en daarna niet meer. En dat je flink wat verloren ben wil ook niks zeggen hoor, de echte zwemmers zijn dan al een flink eind op weg ;)

Ik hoop voor je dat het raak is!

3. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    De slijmpiek dag kan de dag voor, na of van de eisprong zijn. Meestal de dag van of de dag ervoor. Maar als je rond die tijd klust, dan ben je al goed bezig.

4. minime28

minime28 Lid

27 nov 2007
    39
    0
    0
    Thanx meiden voor jullie antwoord! Ik hoop dat het bij mij de dag van de eisprong was! Ik ben sinds afgelopen dinsdag erg misselijk! Ik kan ineens bepaalde dingen niet meer eten of aan denken of ik word er al misselijk van! Maar ach, misschien is het wel buikgriep. Zou het kunnen dan al zo snel misselijk te voelen? Mijn moeder wist al eerder dat ze zwanger was dan dat ze teste omdat ze zo misselijk was. Ohhh duimen!

5. moontje79

moontje79 Lid

13 jun 2007
    40
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Gelderland
    Ik heb ook al een dag of drie last van glasachtig slijm met afvegenen vanochtend enorm veel met afvegen en ook glasachtig. Eerste en tweede kerstdag ook wat pijn in mijn onderbuik, ben benieuwd!

6. minime28

minime28 Lid

27 nov 2007
    39
    0
    0
    Hoi Moontje79! Als je steken in de buik hebt, ik heb het meestal in mijn rechter zij, dat betekent dat je eisprong eraan komt! En vooral het slijm wat jij beschrijft, denk ik dat het je vruchtbare dagen zijn/ waren! Ik had precies hetzelfde slijm en mijn gynaecoloog zag dat mijn ei eraan zat te komen tussen dat moment en drie dagen!

Succes!

7. moontje79

moontje79 Lid

13 jun 2007
    40
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Gelderland
    Ik ben benieuwd hoor, we hebben flink geklust afgelopen week.

Deel Deze Pagina