Hoi allemaal, Ik hoop dat ik juist zit met dit onderwerp 8) Ik ben op zoek naar een speen met I(k) love (hartje) pappa (mamma). In zwarte letters en het hartje is rood. Ik heb al gezocht bij een aantal bekende zaken (ik weet niet of ik de namen mag noemen?) maar tot nu toe geen geluk. Of moet ik kijken in zo'n grote babystore? Groetjes, Butterfly
Bij prenatal hebben ze die .. heb ik die van mij toendertijd gehaald.. ook bij Etos heb ik hem gezien.
Hoi, Ik heb wel een speen gezien met pappa / mamma is the best (etos, prenatal), maar niet degene die ik zoek .. tenminste niet in mijn woonplaats Groetjes, Butterfly
Ik heb ze allebei. 1 gekregen van een vriendin, weet dus niet waar. 1 bij prenatal gekocht. Ze zijn van Bibi. Je hebt alleen niet I love papa, tenminste niet zover ik weet, vriendin van me heeft ook papa is the best, ik ook. Wel I love mama. Hier http://www.bibi.nl/bibi_fopspenen.htm staan ze op, wel grijs.
Ik heb hem ook gekregen bij het pakket van prenetal. Ik ben vandaag bij prenetal geweest en daar zag ik een fopspeen met i love papa. Dit was wel een grote prenetal.
Hoi, Kan niet wachten op het pakket omdat ik deze speen als kado wilt doen aan mijn man als ik zwanger blijkt te zijn Allemaal bedankt voor de tips! Ik ga binnenkort weer eens snuffelen bij boven genoemde zaken. Thanks! Butterfly
In het pakket zat I love mama, niet papa is the best... Tenminste bij mij De rode zat er in. Ene met een blauw hartje heb ik van een vriendin gekregen, precies dezelfde. Papa is the best heb ik zelf gekocht voor mijn man bij prenetal.
Hoi, Ben vandaag bij een babystore geweest. Schijnt dat I love mama / papa in zwarte letters met rood hartje van het vorige collectie was. Nu heb je alleen in het blauw of grijs / zilver met I love mama of Papa is the best. Dus ik wacht gewoon op I love mama uit het pakket (als het zover is) en voor nu heb ik een lief klein speentje gekocht met een eendje erop. Thanks allemaal! Butterfly
ik heb hem ook ooit in een pakket gehad, maar heb hem niet gebruikt voor mijn dochter, ben niet zo voor spenen. mijn zoon had er 1, en als die kwijt was moest het huis op de kop, en leer het maar eens af. gelukkig maalde mijn dochter er niet om
Hihi, ik lees hier maar steeds: 'voor mijn man gekocht' , 'mijn man kado gedaan', en ineens zag ik al die volwassen mannen voor me, met een speen in de mond!