Speen "I love pappa / mamma"

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Butterfly, 15 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Butterfly

Butterfly Bekend lid

13 mrt 2006
    979
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ik hoop dat ik juist zit met dit onderwerp 8)

Ik ben op zoek naar een speen met I(k) love (hartje) pappa (mamma). In zwarte letters en het hartje is rood. Ik heb al gezocht bij een aantal bekende zaken (ik weet niet of ik de namen mag noemen?) maar tot nu toe geen geluk. Of moet ik kijken in zo'n grote babystore?

Groetjes,
    Butterfly

2. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Bij prenatal hebben ze die .. heb ik die van mij toendertijd gehaald.. ook bij Etos heb ik hem gezien.

3. Butterfly

Butterfly Bekend lid

13 mrt 2006
    979
    0
    0
    Hoi,

Ik heb wel een speen gezien met pappa / mamma is the best (etos, prenatal), maar niet degene die ik zoek .. tenminste niet in mijn woonplaats :)

Groetjes,
    Butterfly

4. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Misschien bij de apotheek?

5. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ik heb ze allebei. 1 gekregen van een vriendin, weet dus niet waar. 1 bij prenatal gekocht. Ze zijn van Bibi. Je hebt alleen niet I love papa, tenminste niet zover ik weet, vriendin van me heeft ook papa is the best, ik ook. Wel I love mama.
    Hier http://www.bibi.nl/bibi_fopspenen.htm staan ze op, wel grijs.

6. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Selaam

ik heb de speen bij het pakket van prenatal gekregen maar ik heb ze ook bij kruidvat gezien.

7. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Ik heb ook papa is the best gekocht voor mijn man hihi :)

8. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Ja idd die speen zit in het pakket van de prenatal dus die krijg je gratis. :D

9. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Ik heb hem ook gekregen bij het pakket van prenetal.

Ik ben vandaag bij prenetal geweest en daar zag ik een fopspeen met i love papa. Dit was wel een grote prenetal.

10. Butterfly

Butterfly Bekend lid

13 mrt 2006
    979
    0
    0
    Hoi,
    Kan niet wachten op het pakket omdat ik deze speen als kado wilt doen aan mijn man als ik zwanger blijkt te zijn :)
    Allemaal bedankt voor de tips! Ik ga binnenkort weer eens snuffelen bij boven genoemde zaken.

Thanks!
    Butterfly

11. sweetangel100

In het pakket zat I love mama, niet papa is the best... Tenminste bij mij :)
    De rode zat er in. Ene met een blauw hartje heb ik van een vriendin gekregen, precies dezelfde. Papa is the best heb ik zelf gekocht voor mijn man bij prenetal.

12. Butterfly

Butterfly Bekend lid

13 mrt 2006
    979
    0
    0
    Hoi,
    Ben vandaag bij een babystore geweest. Schijnt dat I love mama / papa in zwarte letters met rood hartje van het vorige collectie was. Nu heb je alleen in het blauw of grijs / zilver met I love mama of Papa is the best. Dus ik wacht gewoon op I love mama uit het pakket (als het zover is) en voor nu heb ik een lief klein speentje gekocht met een eendje erop.
    Thanks allemaal!
    Butterfly

13. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik heb hem ook ooit in een pakket gehad, maar heb hem niet gebruikt voor mijn dochter, ben niet zo voor spenen.
    mijn zoon had er 1, en als die kwijt was moest het huis op de kop, en leer het maar eens af. gelukkig maalde mijn dochter er niet om

14. Kiz

Kiz Bekend lid

21 nov 2005
    973
    0
    0
    Hihi, ik lees hier maar steeds: 'voor mijn man gekocht' , 'mijn man kado gedaan', en ineens zag ik al die volwassen mannen voor me, met een speen in de mond! :)

15. Butterfly

Butterfly Bekend lid

13 mrt 2006
    979
    0
    0
    :) :) :) :)

16. sweetangel100

:) :) ja inderdaad haha...

Deel Deze Pagina