Hallo ik heb de volgende vraag ; Ik ben 18 dagen geleden bevallen van een gezonde zoon, de bevalling was ontzettend zwaar, ik heb 2 uur en een kwatier geperst en moest uit eindelijk toch naar het ziekenhuis omdat mijn weeen helemaal weg waren, ik het ziekenhuis weeenopwekkers gekregen maar kreeg er geen weeen door, ze hebben me toen verdoofd van onderen ingeknipt en er stonden 2 verpleegkundige op me buik mee te drukken ik moest persen ondanks dat ik geen weeen had, ben meer dan een halve liter bloed verloren, ben in het ziekenhuis flauw gevallen onder de douche ( er bleef niemand bij mij van de verpleegkundige ondanks dat ik had aangeven dat ik een druk op mijn borst had ik moest maar op de rode knop drukken als t niet meer ging! :x ) Maar in iedergeval ik verlies nu natuurlijk bloed, maar het was weg op 1 à 2 druppels na en nu bloed ik gewoon helemaal leeg met veel stolsels, terwijl ik in het begin stolsels ben verloren van een vuist groot! Ik bloed nu zo ontzettend erg het is ook echt knal rood is dit goed? moet ik hiermee contact opnemen met me verloskundige? of maak ik me zorgen om niks? Groetjes
hoi als je nu weer zoveel bloedverlies hebt met stolsels dan zou ik toch maar even contact opnemen met je verloskundige om te overleggen. We zien wel vaker dat het bloedverlies eerst bijna weg is en dan nog even een laatste opruiming, maar overleg even met haar over de hoeveelheid bloedverlies nu. Mirjam