meiden die voor de 2e ronde gaan

Discussion in 'Zwanger worden' started by jetvg, Nov 19, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jetvg

jetvg Actief lid

Oct 28, 2009
    170
    0
    0
    NULL
    NULL
    ha meiden, ik ben weer ongesteld..
    ik had van alles wat ik voelde, en dacht stiekum dat ik misschien wel zwanger zou zijn,..
    'smorgens een test gedaan, en t was zo negatief als t maar kan,
    3 uur later was ik ongi!
    ik heb al een paar potjes gejankt.. en ga weer verder.
    we zitten pas in het begin, maar toch hoop je t zo, je hoort t zo weinig, maar je hoopt dat je bij 1 van de weinigen zit!
    maar misschien lukt t in de volgende ronde!
    dus we gaan nu voor ronde 2.
    hoe was jullie ervaring? wat voelde je allemaal en wat verwachtte je ervan? wat dacht je toen je toch weer ongesteld was?
    ik zou graag wat met lotgenoten van gedachten willen wisselen!

2. Firlonnien

Firlonnien Niet meer actief

Hoi Jetvg,

Ik zit nu bijna aan het einde van ronde 2 (mijn nod is de 27e).
    Vorige ronde dacht ik echt dat ik zwanger zou zijn. Geen pijn in mijn onderbuik voorafgaande aan menstruatie (wat ik normaal altijd heb) en was al twee weken misselijk en vreselijk moe. Maar helaas, het mocht niet zo zijn. Ik was behoorlijk teleurgesteld en verdrietig. Ik snap het heel goed hoor. Je wilt zo graag, je wilt niet wachten!
    Ik hoop in ieder geval dat de test volgende week positief is!

Groetjes,

Ramona

3. Kiki33

Kiki33 Bekend lid

Sep 30, 2009
    705
    9
    18
    Hello ladies,

Zelfde ervaring hier..... ik wist 't zeker: vreemd/onbestemd gevoel, innestelingspijn, geen zin in koffie meer, erg veel zuurbrand enzovoorts enzovoorts. Mijn menstruatie bleef uit, en dat terwijl ik nogmaal een aardige regelmatige cyclus heb (30 dagen). Na twee negatieve testen in de week nadat ik overtijd was, begon ik te twijfelen. En ik werd ongesteld, na een cyclus van 39 dagen. Jammer, maar nu vol goede moed op naar ronde 2!

Ik moet nog even geduld hebben, maar dat heb ik er zeker voor over! Blijf hopen om dit jaar af te sluiten met een mooi wonder!

Liefs, Kiki

4. Firlonnien

Nou ik duim voor ons allen dat we het jaar met een mooi wonder mogen afsluiten!

5. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

Nov 20, 2009
    2,517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    allemaal zo herkenbaar, wel fijn (ben niet de enige met die teleurstelling) van 1e kind gestopt met de pil en PATS zwanger en nu al bijna half jaar modderen. heb ook ineens een onregelmatige cyclus, 1 maand 3 weken 2 maanden 32 dagen en dan heftig ongesteld en nu weer 3 weken maar was ziek van longontsteking... dus ik kan er geen pijl op trekken wanneer nou DE dag van de maand is....:(

aan de andere kant.... heb een gezond kind waar ik van geniet en het is ook voor veel vrouwen niet weg gelegd, maar toch.... IK WIL HET ZO GRAAG heb in mijn hart wel plek voor 10 kinderen!!

6. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

Nov 20, 2009
    2,517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    :) oh ja.... ik zie bij iedereen een cyclus kalendertje lopen.... hoe hebben jullie dat ingesteld?! ben nieuw namelijk en kan het niet vinden....

verder iedereen succes met het zwanger worden....

7. Firlonnien

Hoi Snoettoet,

Dit kun je instellen bij "banners".

Groetjes,

Ramona

8. Kiki33

Kiki33 Bekend lid

Sep 30, 2009
    705
    9
    18
    Mooi gezegd Firlonnien en helemaal mee eens!!!!! :D

Groetjes, Kiki

9. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

Nov 1, 2009
    1,509
    0
    0
    Hallo allemaal

Ik herken het allemaal wat jullie zeggen. Wij zitten nu ook in de tweede ronde en ondanks dat ik er van uit ging dat het de eerste ronde niet meteen raak zou zijn,kreeg ik ook wel hoop. Ik had last van buikpijn, rugpijn, misselijk, pijnlijke borsten en las dat zwangere dat ook hadden. Dus mijn hoop groeide ook. Maar ik werd gewoon ongesteld. Op zich ook fijn om te weten dat het allemaal weer goed werkt,maar ook teleurstellend. Ondertussen weet ik dus dat ontpillen erg lijkt op zwangerschapstekenen en snap ik niks van hoe mijn eigen lichaam voelt. Maar goed,ik ben blij dat ik niet maanden op een ongesteldheid heb moeten wachten en we gaan gewoon voor ronde 2
    Ik vind het fijn te lezen dat jullie hetzelfde voelen.

Groetjes Alicia

10. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

Nov 20, 2009
    2,517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    :)"ontpillen"?! stom en naief helemaal geen rekening mee gehouden gezien de eerste keer zo razendsnel ging om zwanger te worden, wist niet dat je dezelfde symptomen kan verwachten als een prille zwangerschap. ben deze cyclus ziek geweest van een longontsteking dus van gericht "gymnastieken:p" kwam het er niet van dus heeft mijn lijf wel rust deze maand en hoop ik eigenlijk weer in een regelmatige cyclus te vallen waardoor lijf weer betrouwbaar wordt... dus ik blijf nog even hangen op dit onderwerp hihi

groetjes allemaal!

11. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

Nov 20, 2009
    2,517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    weer even over die banner (op dat vlak digibeet.....) ik weet hem te vinden vul in wat ik wil, maar dan? zie nergens dat je moet bevestigen of door moet door gaan... dus ik krijg die banner er niet in...:(

12. jetvg

jetvg Actief lid

Oct 28, 2009
    170
    0
    0
    NULL
    NULL
    @snoetetoet: je gaat idd naar banners, jouw ding invullen, daar kopieer je hem, en ga je naar gebruikersinstellingen (links bijna bovenin) dan zie je in het linker collommetje handtekening of handtekening wijzigen, daar klik je op, dan kan je m toevoegen. en dan ik geloof op oke drukken of iets dergelijks. en dan komt ie!

wat fijn dat iedereen een beetje hetzelfde ervaart!
    ik zit nu in ronde 2 dus, en mn ongesteldheid is bijna over..
    echt heel stom, gister had ik nix meer, en nu vandaag was ik weer een klein beetje ongi! tss, t lijkt wel of t niet over wil ofzo.. maarja, dat had ik voordat ik met de pil begon ook, toen was ik ook ruim een week ongi, en altijd ziek van de pijn. dus wat dat betreft valt t nu wel mee, ik heb niet zoveel pijn, gelukkig. en ik ben ook blij dat ik een gewoon normale cyclis heb terug gekregen!
    testen jullie ook wanneer je de eisprong hebt?

13. Ram81

Ram81 Lid

Nov 22, 2009
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben na 10 jaar in september gestopt met de pil. Het heeft toen 6 weken geduurt voordat ik weer ongesteld werd.
    Ik ben gisteren (ik was precies een week overtijd) weer ongesteld geworden maar nu heviger. Vergelijkbaar met de mentruatie voordat ik de pil slikte.

In het begin had ik hele pijnlijke borsten, last van verstopping en was moe. Deze symptomen had ik ook toen ik de pil ging slikken.
    Ook ik hoopte dat ik al zwanger zou zijn helaas.
    Ik hoop dat mijn lichaam nu aardig ontpilt is.

Omdat ik nu nog niet precies weet hoelang mijn cyclus is heb ik ovulatietesten aangeschaft.
    Verder ben ik foliumzuur gaan slikken.

Leuk om ervaringen van andere te lezen.

Nu maar hopen dat we in december niet meer ongesteld worden.

14. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

Sep 6, 2009
    2,001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    Hier nog iemand die hoopt dat december een supermaand word!
    Zitten nu ook in de 2de ronde zou normaal rond de 14de december ongesteld moeten worden, als ik althans een beetje kan vertrouwen op men cyclus!
    Ik hoop echt zo dat ik deze ronde zwanger ben!
    Groetjes Joke

15. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

Nov 20, 2009
    2,517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    spannend allemaal, merk ook dat het me meer bezig houdt als bij eerste keer. wellicht omdat je nu meer weet.... dus je houdt je lijf op ieder signaal in de gaten ik merk dat ik soms ook een beetje jaloers ben op vrouwen die wel zwanger zijn (en ik ken nu 4 (!!) zwangere vrouwen...)

by the way: jet bedankt voor de banner tip heb het net ingesteld als het goed is....

wat betrfet testen: ik denk er over heb met mezelf afgesproken deze maand "rust"te geven aan lijf en volgende maand (december) gericht op eigen signalen "er voor te gaan" is het dan weer mis dan wordt mijn voornemen om in 2010 test te gaan gebruiken. maarja... wanneer begin je met testen?!

bij eerste zwangerschap had ik me heilig voorgenomen het allemaal op z'n beloop te laten en ik merk dat ik er nu veel meer bezig ben en het deze keer niet zo op z'n beloop kan laten...

16. Jeem22

Jeem22 VIP lid

Nov 12, 2009
    7,203
    0
    0
    Den haag
    Hoi allemaal,

Hier hetzelfde ook op naar ronde 2..!!
    En ook ik had echt het idee dat het gelijk de eerste keer raak zou zijn.. Indd misselijk last van zuur geen last van mn onderbuik wat ik normaal al 2 dagen voor mn menstruatie heb... Maar helaas vanmorge toch ongi geworden :( vind het erg jammer maar ach gewoon weer verder klussen..!! En hopen op ronde 2..!!

Groetjes

17. jetvg

jetvg Actief lid

Oct 28, 2009
    170
    0
    0
    NULL
    NULL
    das shit he jeem! helemaal als t zo onverwacht komt! had je al een test gedaan?
    ik had net 'smorgens een test gedaan om 5 uur, ik wou dat manlief erbij zou zijn als ik teste, en hij moest vroeg gaan. maar de test was zo negatief als t maar kan. maarja, ik wist ook niet of ik optijd teste, want straks duurde mn cyclis 40 dagen iod. met de pil was t 29 dagen, voor dat ik met de pil begon was t 31 of 32 dagen. dus ik dacht ik ga tussendoor, ik kon t niet meer houden van de spanning, dus we zeiden, dan doen we de test op dag 30. en dat deden we dus. vet negatieve streep, dus ik ging weer naar bed, manlief ging naar zijn werk.. 1,5 uur later gaat mijn wekker. ik had buikpijn, maar dat had ik de afgelopen 2 weken al, na de eisprong. nou ik ga normaal altijd gelijk naar de wc, nu niet,.. want ik was om 5 uur nog geweest. voordat ik naar t werk ging, ging ik toch nog maar ff plassen.. en wat zag ik..ROOD! heel veel ROOD! dat was echt een nachtmerrie dacht ik! ik belde manlief op om t t vertellen, maar ik kwam bijna niet uit mn woorden, zo verdrietig was ik! t was gewoon zo onverwachts, net een test gedaan, en we zeiden, we testen gewoon over een dag of 3 weer. en dat was nu dus niet nodig! ik heb me later heel flink proberen te houden want joh, we zaten pas in ronde 1! maar als ik alleen zat en ging zitten denken had ik af en toe wel een huilbui. vorige week had ik mn ma aan de telefoon, ik zou gaan sporten met haar die avond, toen zei ik ik weet niet of ik ga, ik was zo moe! ik denk van spanning, en ik was ook gewoon niet lekker van de ongesteldheid, zo'n buikpijn had ik. dus mn ma zei, oh joh, waarom ga je niet, en toen moest ik weer huilen,.. is er meer?! zei ze. nou toen kon ik t niet meer voor me houden, ik vertel altijd alles aan mn ma, en dit moest ik voor me houden, nou dat ging dus niet! zucht, ik had met mn mannetje afgesproken dat we t tussen ons 2 zouden houden, verder hoefde niemand t te weten, en nu weet ma t dus ook. ze was wel blij dak t vertelde hoor, ze zegt, als er wat is kan t t altijd met mij bespreken hoor, ik hou mn mond wel.
    dat weet ik ook wel dat ze dat doet, maar ik vertel nix aan mn man hoor, dat ze t weet, want dan gaat hijt ook aan zijn ouders vertellen misschien, en dat wil ik niet! maar t is wel lekker dat ik nu iemand heb waar ik mee kan praten, ik kan dat gewoon niet voor me houden!
    maargoed, nu zitten we dus in ronde 2, en ik ben er op t moment minder mee bezig als in ronde 1, toen moest ik ook nog heel veel dingen uitzoeken en leren, want ik wist er geen snars van, ontdekte ik toen! hoe zit dat bij jullie?

18. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

Nov 20, 2009
    2,517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    ha jetje! wat kan je van slag zijn he?! rare hormonen. bij eerste had ik me niet verdiept en kwma ik pats boem in de zwangere fase, nu kom ik er achter dat ik idd meer wil weten gewoon omdat het niet zwanger worden me onzeker maakt dus ik google er op los en str uin allerlei sites af aan de andere kant... het gebeurt zoals het moet gebeuren. maar ik wil er controle over krijgen en das nou net niet mogelijk... maar ik kan je verdriet voor stellen... heb ik ook hoor! kan er alleen niet zo makkelijk over praten vriendinnen vragen door en met mannetje wel maarja wat moet he met zo'n emootje (hij is wel heel lief hoor) maar mannen gaan daar toch anders mee om, zo'n babytje hoort in tenslotte in onze buik terecht te komen en die mannen voelen dat niet... (ja alleen de lol ervan:p)

19. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

Nov 20, 2009
    2,517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    :xhelaas.... ongesteld geworden... snap niets meer van mijn lijf!!! voelde het niet eens aankomen en dat na 24 dagen....

20. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

Oct 29, 2009
    5,925
    2,093
    113
    Female
    Kraamverzorgende
    Tiel
    jammer joh snoetetoet....en een potje huilen mag best!

Share This Page