Hoi.Gister ei gehad en vandaag al de hele dag krampen. Ik herken dit van mijn 1ste zwangerschap en daarom heb ik goeie hoop. ik weet dat je lichaam je goed kan foppen en het is evengoed gewoon weer afwachten,maar ik heb er nu wel een goed gevoel over! Groetjes Linda
Ik hoop het voor je maar weet ook dat je lichaam je flink voor de gek kan houden.... Zal voor je duimen!
Hoi Lolly.3e ronde pas hoor. Maar bij de eerste was het meteen raak en ik weet dat je er dan niet van uit moet gaan dat dat weer zo is.Maar automatisch doe ik dat toch. Ik weet het dom. Maarja.Rustig wachten nu. doei.
spannend hoor. ik hoop op positief nieuws voor je. Normaal ben ik ook erg op stipt met mijn dagen maar op dit moment niet echt. Zou ook weer even aan de pil gaan omdat we toch nog even wouden uit stellen maar volgens mij moet ik maar even testen. dus maar weer naar het kruidvat. Ik moest naar de apotheek d epil weer halen maar ik ga eerst maar even naar het kruidvat. succes
Hoi allemaal.Ik voel vandaag helemaal niis meer en laat de hoop dan ook alweer een beetje varen.Die krampen waren na mijn ei en had dat nog nooit gehad.,Rustig afwachten is het enige wat ik kan den. Doeg
Veel succes meid, verlies je moed nooit blij gewoon altijd je moet hebben ik hoop voor je dat het lekker raak mag zijn wens je heel veel succes
hey meid, geef de hoop nog niet op. Het kan nog alle kanten uitgaan. Ik begrijp je helemaal. Bij Noa was het ook gelijk raak. En nu moeten we ook nog even oefenen. Ik hoop in elk geval voor je dat je over 11 dagen met een positieve test in je handen staat.