hallo allemaal mijn naam is gerda ik ben 28 jaar,en nu 7 weken zwanger,,voor de eerste keer,, dus alles is volledig nieuw voor mij ,, ik werk in de thuiszorg, nu vroeg ik me af waar je goed op moet letten met wat je wel en wat je niet moet doen,of mag doen ik weet ook pas sinds vrijdag dat ik zwanger ben ,,ik was namelijk een week lang erg ziek,,en dacht dat ik de griep had,maar dat bleek dus niet te zijn, ik denk nu gewoon van wat mag wel en wat mag niet of wat kan ik beter laten ,,vorige week deed ik alles eigelijk nog ,,toen ik niet wost dat ik zwanger was ,,maar nu ben ik een beetje onzeker,,omdat ik toch nog maar 7 weken zwanger ben ,,dus toch wel een beetje bang ben dat er iets mis kan gaan ,, hadden jullie dat ook in het begin ,,en voor de vrouwen ,,van wie net zo ver zijn als mij hebben jullie dat ,,een soort angst ik hoop dat jullie wat tips hebben groetjes gerda
Hoi Gerda, Ten eerste gefeliciteerd met je zwangerschap. Op het net kan je veel lezen over wat wel of niet goed is voor je (bv. http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=8271) Ik denk dat het normaal is dat je onzeker bent over van alles wat je nu overkomt. Je bent zwanger! En wat er allemaal met je lijf gebeurd enz. Qua werk zou ik nog even nagaan wat je beter wel of niet moet laten. Ik heb een 'kantoor-'baan dus weet niet hoe het zit met thuiszorg. Probeer te genieten! En succes! Gr Brussie