hallo allemaal, ik heb een vraag ik heb vorige week woensdag van me ha antibiotica gehad wegens voorhoofdholte ontsteking maar nu heb ik sinds vrijdagavond last van jeuk afscheiding en een branderig gevoel zou ik hiervoor de huisartsenpost kunnen bellen ? of zouden jullie wachten tot maandag zdat ik naar me eigen ha kan moet wel zeggen dat het met de dag erger word. bedankt iedergeval
heey Ik heb ook een schimmel infectie gehad en durfde er niet mee naar de dokter omdat ik dacht dat je dit alleen van seks kon krijgen, dit was niet geval het kwam dus ook van de medicijnen, ik heb er toen veel te lang mee doorgelopen met gevolg dat ik heel vaak weer zo;n kuur moest hebben dus ik denk dat het verstandig is om maandag direct de dokter te bellen
Je bent ook veel vatbaarder voor een schimmelinfectie tijdens de zwangerschap. Ik heb het eerder nooir gehad en tijdens de zwangerschap wel. het is vrij makkelijk te verhelpen maar wel belangrijk dat het gebeurt.
Onder de link staat dezelfde vraag. Graag daar verder. http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=42280 Kwebbel