Mama Mio produkten verkrijgbaar in NL?

Discussie in 'De lounge' gestart door evert, 24 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo allemaal!

Namens mijn vriendin de volgende vraag: Zijn Mama Mio produkten verkrijgbaar in Nederland? En dan bedoel ik in een echte winkel. (Ik weet dat ik het e.e.a. via het Internet kan bestellen).

2. Ienieminie

Ienieminie Bekend lid

8 apr 2007
    727
    0
    0
    Leerkracht Basisonderwijs
    Ik ben 't nog nergens tegengekomen...

3. carlijn

carlijn Actief lid

24 okt 2005
    440
    0
    0
    zwolle
    Ik ken het niet eens.....

4. Mama Mio produkten zijn online te verkrijgen bij de website van mamamio (duh!), maar ik had gehoopd een winkel te vinden in NL die deze produkten ook verkoopt... 8)

5. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik had er ook nog nooit van gehoord, op hun site staat ook geen keuze voor Nederlands bij de store locator dus ik ben bang dat het hier niet te verkrijgen is.

6. Hmm, ik zag net dat er wel een Nederlandse site bestaat. Misschien hebben ze plannen om naar NL uit te breiden?

7. Roos

Roos Bekend lid

2 jan 2006
    783
    0
    0
    Maar wat zijn het dan precies voor produkten? En waarom ben je precies opzoek naar deze?
    Ben wel benieuwd.
    Hou namelijk erg van nieuwe dingen uitproberen.

8. Linken naar hun site mag ik niet, dus... Google maar voor 'Mama Mio' ;)

Tja... mijn vriendin heeft er blijkbaar goede verhalen over gehoord... Ze heeft wel het e.e.a. bij Amazon gekocht, maar op alles dat meer dan zo'n €25 kost moeten we hier BTW & invoerbelasting betalen.
    En aangezien we over 3 weken een weekje in NL zijn dacht ik dat dat een mooie kans is voor haar om een voorraad in te slaan... 8)

9. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

Je plaatst wel erg veel links hé...

10. :)

je hebt zelf al een store locator gevonden, dus..

schrijf ze een brief en vraag het:

Mama Mio
    Studio G6
    31 Clerkenwell Workshop
    Clerkenwell Close
    London
    EC1R 0AT

11. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Ik ben het ook nog niet tegengekomen. Ik denk dat internet de enige optie is om te bestellen. Wellicht komt er inderdaad met de tijd een nederlandse winkel, gezien de website.

Het klopt dat linken naar commerciele sites niet is toegestaan, dus die linken zal ik verwijderen.

Groetjes,
    Elvira
    Moderator

Deel Deze Pagina