Ik ben nu voor het eerst aan het tempen dus Miss beetje een domme vraag Op dag 4 DPO had ik een temp daling waarna de temp ook weer omhoog ging Maar nu op dag 9 DPO is mijn temp van gister 37.1 gezakt naar vandaag 36.5 Als ik andere kaartje bekijk zie ik dat het wel vaker gebeurd en dat de temp ook weer omhoog gaat Maar kan iemand mij vertellen waarom dit gebeurd? Alvast bedankt Groetjes yuma
De temp dip op 9dpo kan een innestelings dip zijn, dit gebeurd meestal tussen 6 en 10 dpo volgens mij
Ow oké dacht namelijk dat de dip op 4 DPO mijn innestelingsdip wasPff vreemd lichaam haha Dankjewel voor je reactie
In mijn geval omdat ik normaliter dan echt al ongi zou zijn geworden, maar door net genoeg HCG toch weer omhooggeschoten.
Yuma, hoe is je temperatuur nu? Heb je die nog niet in een kaartje kunnen zetten? Dat is wel een stuk overzichtelijker. Ik heb vandaag op 9DPO ook een temp dip, nou ja, gisteren is hij naar beneden gegaan en vandaag nog eens naar beneden, dus ik hoop nou maar dat hij morgen omhoog schiet... Hopelijk is dat een goed teken. Voor mijn kaartje moet je maar eens kijken in mijn onderschrift
Heb je misschien een kaartje? Tempdipjes kunnen van alles betekenen, soms innesteling, soms vanwege het weer, soms van een aankomende ongi. Valt dus moeilijk wat over te zeggen.
In mijn geval was het geen innesteling meer, aangezien ik al positief getest had... en bij de vorige was de innesteling op 4 DPO... dus die latere dip was geen innesteling.
Ik had ook een dip op 10 dpo (en 11 dpo ook), ik dacht echt dat het einde verhaal was voor mij die ronde...maar nu toch echt al 16 weken zwanger! Link naar mijn kaartje staat nog in mn handtekening.