Vult de Etos Comfort 2 meer dan de 1?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door MissyZuilen, 10 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Zoals mijn titel al zegt.. Voor mensen die Etos eigenmerk gebruiken:
    Vult de Etos Comfort 2 meer dan de Comfort 1?

(Ik weet namelijk dat dit vaak wel bij Nutrilon en Friso zo is, maar geen idee of dat ook geld voor eigenmerk Etos. Want kan op t pak niet echt grote verschillen merken waardoor mijn zoontje dus meer verzadigd zou zijn straks op de Nummer 2.)

Want van me vriendin der zoontje krijgt Nutrilon 2 nu en die zit daardoor opeens op nog maar 3 flessen. Bij haar zoontje vult de nummer 2 dus meer..
    Maar kan dat dus niet vinden op internet ofzo voor de Etos Comfort.

2. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    Het is met alle opvolgmelk dat het meer verzadigd. het zijn niet alleen meer calorieen, maar er zitten meer voedingsstoffen in. je zal het verschil vanzelf merken.

groetjes, Miranda

3. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Op t pak 2 stond geen verschil met de 1 kwa caloriën..

4. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    het scheelt ook niet veel met de calorieen, maar wel met de voedingsstoffen.

5. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Er zitten in nr2 meer voedingsstoffen per schepje. Vandaar dat de max nr2 ook 800cc is, ipv 1000cc bij nr1 voeding..

Ik ga ervanuit dat dit voor elk merk wel geld, want zoveel verschillen die basisbestanddelen niet.. Alleen gooien sommige fabrikanten er nog wat immunodingessen door, en de ander weer een ander smaakje..

6. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ow wist niet dat nr 2 de max 800cc was!
    Bedankt, dus dat houd in dat ze daarmee maar 4 flessen van 200cc mogen?
    Maar als iemand nou met nr1 4 x 210/7 geeft moet je dan met nr2 overgaan naar 4 x 180/6?

7. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    jep, en dat kan prima.
    Mijn zoontje ging van 4*210/7 hongerige babyvoeding naar 4*180/6 standaard. Wel met een boterham er extra naast. Maar van standaard 210/7 naar standaard 180/6 zou dat geen probleem moeten zijn.

Ons Cb had het liefst maar 3 flessen meer bij de overgang, maar dat was niet te doen vanaf die 4*210/7

8. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Nou kunnen ze hier ook willen, doe ik mooi niet als me zoon nog behoefte heeft aan 4 flessen.
    Hij is altijd erg hongerig geweest en zit pas sinds kort op 4 flessen van 180/6 met groente en fruit.
    En hij is nu ook nog eens ziek, 2e x oorontsteking met 40 graden koorts dus ik verander nu niks aan zijn eetschema.

Deel Deze Pagina