kan reflux later ontstaan?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Behappy, 20 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Behappy

Behappy Niet meer actief

Mijn prinses is altijd wel n spuger geweest...maar sinds 1, 5 maand is het heel erg veel.
    Ik heb toen al dsr flessen naar beneden gedaan...dit ging eeb paar dagen goed maar het spugen is weer terug gekomen.
    Met nog minder per keer is ze niet tevreden..dus om de flessen nog kleiner te maken heeft niet zoveel zin.

Nou valt me op sinds een paar dagwn dat je de voeding omhoog hoort komen..en dan slikt ze t weer weg of ze gooit het eruit...maar nu huilt ze er ook regelmatig om als dat gebeurd.

Maar dit doet ze niet elke keer..vaak gooit ze het er gewoon uit en dan gaat ze weer verder met spelen.

Nou vroeg ik me af of reflux in een later stadium kan onstaan..
    Of dat dit gewoon is..en ze "gewoon " een spuger is.

2. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Hier precies het zelfde gehad enorm veel spugen. Ze had verder geen last en groeide goed. Maar ze huilde wel soms vooral als ze de hik had.
    Met 6 mnd is het verbeterd en nu heeft ze nog soms dagen dat ze wat voeding terug geeft en terug slikt. Echt sneu. Maar zolang ze er niet echt last van heeft zou ik het laten zoals het is. Als ze minder groeit of echt pijn heeft zoubik naar de ha gaan.

3. Behappy

Behappy Niet meer actief

Oke ..ja ze groeit verder al kool
    Maar toch komt er wel is n halve en soms zelfs een hele fles met golven terug

4. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ja hier ook elke fles eruit behalve de late avond en nacht.
    Ze kwam ook heel vaak voor de fles gaf 7/8x 180/6 met jhbp en rijstebloempap. Maar toch bleef het eruit komen ook gerust vlak voor dr nieuwe voeding. Ontzettend sneu. Maar hier groeide ze ook verder goed en verder dus geen last. Al dacht ik eerst wel ik wil er iets tegen omdat ze de eerste weken wel veel huilde (gaf toen bv en was achteraf gewoon honger).

5. smoothie88

smoothie88 Actief lid

29 apr 2012
    181
    0
    0
    Misschien kun je haar voeding indikken met johannebroodpitmeel? Doen wij ook bij ons meisje en ze spuugt wel minder daardoor. Je kunt het beste wel opbouwen daarmee, kan anders dan best wel zwaar vallen namelijk

6. Behappy

Behappy Niet meer actief

Ik geef al sinds het begin jbpm :)
    Ze krijgt nu 4x 150/5.

De laatste soms 180/6 maar dan doe ik hem in twee keer zeg maar..

7. Nescio

Nescio Niet meer actief

Ben je al begonnen met bijvoeden? Zo ja, zou ik daar even mee wachten. Bijvoeding kan reflux namelijk wel verergeren. Alleen spugen is geen probleem (alleen voor het wassen), maar fruit of groente dat omhoog komt, doet veel meer pijn dan melk en dan kan ze er wel last van krijgen.

Deel Deze Pagina