Hallo mensen, Vanmiddag had ik ineens een scherpe pijn bij mijn baarmoeder en nu komt het ineens weer opzetten, zeer pijnlijk. Eerste wat me te binnen schiet zijn messteken, kan dit een naderende menstruatie zijn?? Mijn bmm ligt redelijk laag en voelt open, geen slijm Meer mensen die hier wel eens last van hebben?
Ik wil je geen valse hoop geven, maar ik kreeg dat rond 5 a 6 dpo in mei. Het was waarschijnlijk de innesteling geweest. Ik had toen 11 dpo mijn 1e posi test. x
Geen flauw idee deze ronde heb ik dat nog niet bijgehouden. Vanaf de komende ronde wou ik met ovu testen gaan werken, heb ze zelfs al in huis. Gisteravond was ik ook echt vreselijk kort en chagrijnig, zo erg dat het mijzelf gewoon op viel. Nog geen teken van menstruatie
Laten we dan maar goede hoop houden.. Kan er geen pijl op trekken, zou dan wel een laat ei zijn geweest, maar heb ook nog geen idee van mijn cyclus, voordat ik aan de pil ging 5 jaar geleden was deze namelijk ook nooit regelmatig. Gister had ik nog een negatieve test, mocht ik halfweg de week nog steeds niet menstrueren dan knal ik er maar weer een test tegen aan..
Vandaag behoorlijk last van m'n onderrug gehad, maar geen spoor van menstruatie. Vreselijk die onzekerheid, dit is cd 32 alweer
Oeh zeker nieuwsgierig, laat even weten of je positief test? Ik heb niet echt een NOD, omdat ik nog maar 1 cyclus heb gehad. Heb nu dus ook geen idee wanneer ik zou kunnen testen @Romyatilla Dankjewel, ik hoop het ook zo
Heb vandaag inwendig echo gehad, niks te zien daar gynn zei dat het missgien vroeg is.. Heb bloed geprikt woensdag moet ik belle voor de uitslag! Xxx
Bij mij was t ook innesteling..scherpe pijnen alsof iemand met een naald in je baarmoeder prikt Dus succes
Dankjewel voor alle reacties, ik blij hoop houden, maar heb mezelf voorgehouden om elke keer 4 dagen tussen een test te houden. Zaterdag heb ik een test gedaan, dus woensdag mag ik weer van testen van mezelf. Wordt anders zo'n dure hobby met lange cyclussen. Mocht ik volgende week nog steeds negatief testen en ook geen menstruatie hebben, ga ik even langs de huisarts.
Jaa al een week!! Mijn cyclus zijn tussen 26-31 dagen na pil stop (mei2015) ik zit morgen op dag 40 vind wel erg lang
Ja geen idee waarom zo lang het duurd haha, moest ook al 2 dage wachten voor mijn ijzer tekort , ik moet hun zelf belle woensdag om 12;30 ben benieuwd pfff