Even een vraagje uit nieuwsgierigheid . Bij mijn vorige zwangerschap knalde mijn ovulatietest. Waardoor ik een zwangerschapstest deed en die positief was. Maar nu komt het haha Is er iemand die echt vanaf 7 dpo een ovulatietest heeft gedaan en die ook zwanger bleek ? Ik ben zo benieuwd of een ovulatietest eerder positief geeft dan een zwangerschapstest. En hoe de oploop precies was. Nogmaals het is gewoon uit nieuwsgierigheid en ik weer dat een ovulatietest niet als zwangerschap test dient haha
Dit had ik ook bij Mn vorige zwangerschap dat de ovulatie test positief was. Voor de rest weet ik het ook niet
Bij mijn vorige zw pas dagen na een licht positieve kV test. Heb de proef voor je op de som genomen. 8 dpo en 9 dagen na het zetten van de pregnyl dus kans dat daar nog hcg van in me urine zit is aanwezig. Een heel heeel heel licht tuur streepje op de zw test van de action en de action ovu test toch echt negatief
Denk je niet dat als dat zo zou zijn, ze die techniek zouden gebruiken om zwangerschapstesten van te maken ? Hier had ik op 9DPO 1-2 op de CB digitaal. Toen ook een extra gevoelige ovulatietest van 2Bsure gedaan. Die was flink donker maar absoluut niet positief zoals bij een LH-piek.
Ik heb met ovutesten getest aan het begin van deze zwangerschap, maar dat was al op 12/13dpo. De reden was eigenlijk meer omdat ik geen zwangerschapstesten in huis had (die ik diezelfde ochtend meteen ben gaan halen toen de ovutest duidelijk positief was) terwijl ik ineens in mijn hoofd kreeg dat het misschien wel raak was en daarna omdat ik er nog twee had en ze wel op mochten.
Dat had ik dus ook. Mijn ovu test knalde en daardoor zwangerschap test gedaan. Super positief. Maar was toen al 5 weken haha. Werd helaas een miskraam. Daarna werd k weer zwanger. Kwam ik er ook pas achter met 5 weken haha maar deed toen een zwangwrschaps test omdat ik zo misselijk was dat ik bijna in de winkel moest spugen. Haha