Hoi allemaal vandaag een tp gehad van een 4 dagen oud cryo die 6-cellig was. Nou ben ik hier erg Down door geworden omdat ik duidelijk zag op de foto van het embryo dat hij nog al wat fragmentatie had. Maar toen ik hier naar vroeg bij de arts zei ze dat hij geen fragmentatie had en dat het een hele mooie kwaliteit embryo was en dat 6 cellig op dag 4 heel goed zou zijn. Nou ben ik niet achterlijk en weet ik dat dit volgens mij helemaal niet het geval is. Mijn dochter uit de zelfde behandeling was 11 cellig en zag er heel anders uit zonder fragmentatie zeg maar. Ook zei de arts dat het feit dat het embryo de invries en ontdooi methode had overleefd zou zeggen dat het een goed embryo is. Wat denken jullie heeft ze me proberen hoop te geven of zit ik er gewoon naast? Bijgevoegd is de foto van ons embryo. En 1 foto van die van ons dochtertje dat is de bovenste in de collage onderste is dus van vandaag. Heel erg bedankt alvast. Xxx
Hey, had hier een mooi embryo 8 cellig ingevroren. Na ontdooiing 5 cellig en de vraag was of het embryo de nacht zou doorkomen voor terugplaatsing, is de nacht doorgekomen en bij terugplaatsing alweer aan het delen, had daarvoor terugplaatsingen met goede kwaliteit embryo's maar niet zwanger van geraakt en van deze wel! Hele mooie dochter aan overgehouden, maar dacht echt dat niks zou worden
Wauw wat een mooie foto's! Ik heb geen idee hoe ik dit zou moeten beoordelen. De bovenste foto is ook iets minder scherp waardoor ik niet zou uitsluiten dat daar net zo goed wat meer 'lijntjes' in lopen maar dat je dat gewoon niet ziet op de foto. Ik zou het proberen los te laten.. Hij zit erin... En nu maar hopen dat ie blijft zitten...1 of 200 cellen...het is een blijvertje of niet...
Dank jullie wel voor jullie reacties meiden. Ergens is het denk ik de onmacht het niet in de hand te hebben wat me nu zo onzeker maakt. Vorige tp was een mooi 8cellig embryo die er perfect uit zag maar niet is blijven zitten. Dus realistisch gezien weet ik dat kwaliteit niet als zegt en dan toch dat stemmetje wat in mijn hoofd blijft zitten hé pffff.. Dit traject valt me toch weer zwaarder dan ik had gedacht van te voren maar k kan nu inderdaad niks anders doen dan afwachten hoe moeilijk ook 😉
Hier werd gezegd hij pakt wel of niet. Had echt geen hoop en ben zwanger geraakt. Nu mooie meid van 7 mnd. Bij de goede veel hoop, maar niet zwanger van geraakt. Je weet het niet.
Beste Sennie, Ik heb er geen specifieke kennis van (nog met IUI bezig) maar ik denk in het algemeen dat artsen je niet gaan voorliegen, ik kan me niet voorstellen waarom hij/zij dit zou doen? Weet je zeker dat hun het fout hebben?